کد خبر: 1125402
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
نام دارنده ۲ مدال طلای المپیک در لیست نهایی نمایندگان ایران برای رسیدن به کرسی‌های کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا دیده نمی‌شود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا لیست نهایی نامزد‌های پست‌های مختلف انتخابات را اعلام کرد که نام چهار نماینده ایران در آن دیده می‌شود. انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا ۴ تا ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۴ تا ۱۶ دی) در دوحه قطر برگزار می‌شود.

سجاد انوشیروانی، کوروش باقری، بهداد سلیمی و امین نوروزی نمایندگان ایران برای حضور در انتخابات پست‌های مختلف کرسی آسیایی هستند.

انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن برای پست نایب رییسی و بهداد سلیمی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز برای کمیته فنی کاندیدا شده‌اند. کوروش باقری قهرمان اسبق جهان و مدیر تیم‌های ملی نیز برای کمیته مربیان و تحقیقات فدراسیون نامزد شده است.

برای هفت کرسی کمیته پزشکی نیز ۱۰ نفر نامزد شدند که امین نوروزی نماینده ایران در این بخش است.

پیش از این گفته می‌شد حسین رضازاده دارنده ۲ مدال طلای المپیک یکی از نمایندگان ایران در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا است، اما نام وی در لیست نهایی مدعیان کرسی قاره کهن دیده نمی‌شود.

سجاد انوشیروانی در نشست خبری روز دهم آبان اعلام کرده بود که از حضور دارنده ۲ مدال طلای المپیک در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره کهن حمایت خواهد کرد.

در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا یوسف المنا از قطر و محمد الحربی از عربستان مدعی رسیدن به کرسی ریاست هستند و برای پست دبیرکلی نیز نمایندگانی از کشور‌های عراق، کره‌جنوبی، تایلند، عربستان، پاکستان، ازبکستان و یمن کاندیدا شدند.

برای پست نایب رییسی اول نیز محمد جلود رییس فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری سرشناس‌ترین کاندیدا است در این پست نفرات دیگری از بحرین، فلیپین، ازبکستان و یمن نیز هستند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار