کد خبر: 1124298
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: ایثارگران مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(29آذر)، در دیدار با کارکنان فرزندان شهدا و ایثارگر در اداره کار و رفاه اجتماعی استان با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: رسیدگی و توجه به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر دغدغه اصلی ما است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان به نقش بنیاد شهید در جامعه اشاره کرد و افزود: بنیاد شهید نقش امانتداری نسب به جامعه هدف برعهده دارد و برای رفع مشکلات این قشر از همه ظرفیت ها در حد توان استفاده خواهد شد.  

وی بیان کرد: حضور ایثارگران در ادارات و مجموعه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر بوده و این قشر باید مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت باشند.  

حجت الاسلام هاشمی به ظرفیت و توانیایی جامعه ایثارگر در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در آینده سیاسی جامعه در همه سطوح باید از ظرفیت ایثارگران استفاده شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی سنگرهای فراوانی همچون نماز جمعه، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات و سپاه ساخته شده است، اظهارکرد: امروز باید به سمت جبهه سازی برویم و ادر راستا باید از ظرفیت جامعه ایثارگر استفاده شود.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار