کد خبر: 1123660
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
استاندار لرستان:
زیویار، با اشاره به اقدامات و خدمات مجموعه راهداری استان به مردم، گفت: فعالیت جهادی مجموعه راهداری لرستان ستودنی است.

به گزارش جوان ازلرستان، فرهاد زیویار، امروز(26آذر)، در دیدار با مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، همزمان با اولین روز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با تبریک هفته راهداری، اظهارداشت: مجموعه راهداری استان، همواره به‌صورت جهادی پای کار هستند.

استاندار لرستان با اشاره به اقدامات و خدمات مجموعه راهداری استان به مردم، افزود: در زمان سیل، برف و در طول شبانه روز پای کار هستند.

وی بیان کرد: امسال نیز در اربعین با توجه به اینکه در فصل گرما بود، ولی کارکنان راهداری پای کار بودند و خدمات خوبی به زائران اربعین ارائه دادند.

آسفالت 171 کیلومتر راه روستایی لرستان

مرتضی شیروانی، نیز در ادامه این دیدار گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در حوزه روستایی رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان افزود: در هشت ماهه نخست امسال ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی ساخته شده، که از این مقدار ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی به وجود ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی لرستان اشاره کرد و گفت: ۵۱ نقطه حادثه خیز با امکانات محدود و حداقل اعتبار، بهسازی و حذف شد اما حذف مابقی این نقاط نیازمند عزم ملی و تخصیص اعتبار ویژه است.



پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار