کد خبر: 1121390
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: جدول قواعد تخصیص سوخت به رانندگان کامیون و حمل و نقل عمومی جاده‌ای مربوط به هشت سال پیش است و باید این قواعد به روز رسانی و بازنگری شود.

داریوش امانی روز پنجشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران پایانه‌های مرزی کشور افزود: در این خصوص با وزارت نفت جلساتی داشته ایم و مقرر شد، شرکت نفت موضوع فواید تخصیص سوخت به ناوگان که موجب نارضایتی رانندگان کامیون شده را کار کند تا مشکل این قشر زحمتکش و جهادگر برطرف شود.
وی اضافه کرد: فعلا قرار شده "تنخواه سوخت" برای رانندگان این حوزه مشخص شود و در اختیار رانندگان عزیز قرار گیرد تا مشکل آنها رفع شود، البته پس از انجام بررسی‌های کارشناسی جدول قواعد تعیین سوخت ناوگان بازنگری شده که جدول جدید سوخت اعلام خواهد شد.

رییس سازمان راهداری اضافه کرد: جا دارد از تک تک کامیونداران عزیز قدردانی شود که در همه شرایط مانند سیل، زلزله، هشت سال جنگ تحمیلی و با همه تهدیدات تحریم‌ها با مسائلی مانند تامین قطعات و لاستیک و مساله سوخت کنار آمده به خدمت و در حقیقت این جهاد ادامه دادند.
امانی اضافه کرد: اگر حادثه ای برای راننده کامیونی پیش آید، او نه تنها مال بلکه ممکن است جانش را نیز از دست دهد، لذا ضمن سپاسگزاری از این قشر زحمتکش، به عنوان خادم رانندگان تمام تلاش خود را برای تامین منافع صنفی ایشان به کار می گیریم.
به گزارش ایرنا، مجموعه های صنفی کامیونداران شیوه تخصیص سوخت براساس پروتکلهای مصرف سوخت کارخانه برای هرنوع کامیون را نشانگر مصرف واقعی سوخت ناوگان فعال در جاده ها نمی دانند.
از طرفی این مجموعه های صنفی و رانندگان اعلام کردند همان سوختی که به این شیوه باید برای کارتهای سوخت شارژ شود به درستی تخصیص نمی یابد و در این بخش شاهد ناهماهنگی راهداری و شرکت نفت و همچنین کمبود گازوئیل یارانه‌ای سه هزار ریالی در جایگاه های سوخت هستیم.

 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار