کد خبر: 1121075
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
با رای اعتماد مجلس؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد داده و بذرپاش را به ساختمان دادمان فرستادند.

در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه - ۱۶ آذر- مجلس شورای اسلامی، پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، رای اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به رای وکلای ملت گذاشته شد.

وکلای ملت با ۱۸۷ رای موافق، ۱۰۰ رای مخالف، رای ممتنع از مجموع نماینده حاضر در مجلس رای وکلای ملت را برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی جلب کرد.

به گزارش ایرنا، نامه رسمی معرفی بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی روز یکشنبه در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذرانده است.

بذرپاش اکنون رییس دیوان محاسبات کشور است، پیش از این صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو و مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که بر عهده داشته است.

پیش از این در دولت سیزدهم، رستم قاسمی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود کناره گیری کرد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار