کد خبر: 1120844
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز خبرداد
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با بیان اینکه تنویر افکار عمومی از کارآمدی نظام یک وظیفه و مسئولیت خطیر رسانه ای است، گفت: با توجه به رویکرد استاندار محترم مبنی بر ضرورت اقدام قرارگاهی و جهادی برای جبران عقب ماندگی های استان، قرارگاه رسانه و فضای مجازی استان البرز نیز راه اندازی و عملیاتی می شود.

علی طهرانی مقدم در حاشیه دیدار و گفتگو با سرپرستان نشریات جام جم، رسالت، آوای اقتصادی، پایگاه خبری جام جم و البرز فردا و سازمان فضای مجازی سراج در استان که در دفتر کار این نشریات صورت گرفت، ضمن قدردانی و خدا قوت به فعالان این دفاتر در راستای انعکاس عملکرد دولت و نظام، اظهار داشت: اکنون رسانه ها در خط مقدم جبهه دفاع از ارزش های والای ایرانی و اسلامی، جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: به طور قطع با توجه به احصا وضعیت رسانه های استان، رویکرد متفاوتی در خصوص گسترش روابط و همکاری با رسانه ها خواهیم داشت.

طهرانی مقدم گفت: با توجه به رویکرد استاندار محترم مبنی بر ضرورت اقدام قرارگاهی و جهادی برای جبران عقب ماندگی های استان، قرارگاه رسانه و فضای مجازی استان البرز نیز راه اندازی و عملیاتی می شود.

وی افزود: این قرارگاه محرک و حامی فعالیت های رسانه ها خواهد بود و بستر های لازم را برای اطلاع رسانی از عملکرد و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم می کند.

این مسئول گفت: با توجه به نشستی که آیت الله رییسی رییس جمهور محترم چندی پیش با روابط عمومی های کشور داشتند، نگاه ویژه ای به بخش معطوف و مقرر شد با محوریت ۵ دستور محوری، افراد متخصص و کارآمدتری نیز در این عرصه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس شورای روابط عمومی های استان طی نشستی که داشتیم پویاتر خواهد شد و در جهت اطلاع رسانی، نقش پررنگی را ایفا می کند.

طهرانی مقدم گفت: امید است با توجه به اینکه استاندار محترم البرز نظر مثبت و مساعدی در خصوص توسعه فعالیت و حمایت از رسانه ها دارند، بتوانیم در این زمینه تحول آفرین و موثر عمل کنیم.

در این نشست تقی حسنی سرپرست روزنامه جام جم در استان و به طور همزمان نماینده روزنامه های رسالت، آوای اقتصاد، مجله خانواده سبز و مدیر پایگاه خبری جام جم نیوز با بیان نقطه نظرات خود در خصوص چالش های نشریات مکتوب، گفت: متولیان امر باید حامی فعالان حقیقی و حرفه ای عرصه رسانه باشند.

وی که ابزارهای نوین را در کنار چاپ روزنامه بکار گرفته، افزود: باید بروز باشیم و از تمامی امکانات در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم و تنویر افکار عمومی بهره برداری کنیم.

در ادامه محسن معصومی مدیر سازمان فضای مجازی سراج در استان با ارائه گزارش آسیب شناسی از عملکرد رسانه ای در استان، گفت: به طور قطع برای اطلاع رسانی در بسترهای مختلف و تولید محتوا در جهت اطلاع رسانی از عملکرد دولت و نظام پای کار هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار