کد خبر: 1119907
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
کنعانی:
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی و افزایش نفرت ملت‌ها علیه این رژیم تصریح کرد: زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیانش به صدا درآمده است.

«ناصر کنعانی» با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به صدا درآمده است؛ بحران و بن‌بست سیاسی و امنیتی داخلی در اسرائیل، تسری مقاومت ضداشغالگری از غزه به کرانه غربی و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، جهانی شدن نفرت از رژیم اسرائیل که ابعادی از آن در حاشیه ‎ جام جهانی فوتبال در قطر دیده شد، ‏تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در معرفی روز تأسیس اسرائیل به‌عنوان روز فاجعه و ‎نکبت».

در ادامه این توییت آمده است: تمرکز رژیم آپارتاید صهیونیستی و حامیان آن بر ایران هراسی، تلاشی مذبوحانه و نافرجام برای انحراف انظار از مسأله فلسطین و دادن تنفس مصنوعی به اسرائیل در حال مرگ است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: تقلّای رژیم اسرائیل با حمایت رژیم آمریکا به‌منظور سازش با تعداد بیشتری از دولت‌ها، تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت؛ پیروز واقعی جام جهانی، ملت فلسطین و شکست‌خورده آن رژیم صهیونیستی است».

کنعانی همچنین در توئیتی دیگر در گرامیداشت یاد و خاطره سردار جنگل و از قهرمانان مبارزه با استعمار، «میرزا کوچک خان جنگلی» نوشت: ۱۱ آذر سالروز شهادت ⁧میرزا کوچک خان جنگلی⁩ است؛ ⁧ایران سربلند⁩ از شمال تا جنوب، از غرب تا به شرق و از دیروز تا به امروزِ تاریخ، مشحون از سرداران غیرتمندی مثل میرزا کوچک خان، رئیسعلی دلواری، باقرخان و ستارخان و ⁧حاج قاسم سلیمانی⁩ است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار