کد خبر: 1119880
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
امام جمعه موقت شهرری:
امام جمعه موقت شهرری گفت: باید با جهاد تبیین به جنگ با دسیسه‌های دشمنان رفت.

حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم در خطبه نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه بر لزوم آشنایی با سیره حضرت زهرا (س) تاکید کرد و اظهار داشت: سعی کنیم در ایام فاطمیه از مجالس عزای حضرت بهره مند شویم ائمه جماعت و هیأت عزاداری‌ها را با شکوه برگزار کنند و باید نشان دهیم در این ایام عزادار حضرت هستیم و اعلام عزا و در مجالس عزا شرکت کنیم چرا که امروز به بهره گیری از این سیره نیاز داریم.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه بسیجیان باید اهل ذکر، نماز، دعا و مسجد باشند، گفت: ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد آغوش خود را به روی بسیجیان باز کنند که باز است اما ارتباط بسیجیان با مسجد نباید ضعیف باشد.

ابراهیم ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران فرشتگان رحمت الهی هستند و مانند فرشته‌ای کنار بیماران حضور پیدا می‌کنند، عده‌ای از این فرشتگان نیز وجود دارند که گمنام به خدمت پرستاری از جانبازان می‌پردازند که باید قدردان آنان بود.

وی بیان داشت: هر کسی در هر جایگاه و موقعیتی که قرار دارد باید در جهاد تبیین شرکت و ارزش‌های اسلام و نظام را بیان کند باید با جهاد تبیین به جنگ با دسیسه‌های دشمنان رفت، همانگونه که حضرت زینب (س) پس از حادثه عاشورا یکه تاز میدان بود و حقایق قیام امام حسین (ع) را تبیین کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار