کد خبر: 1118968
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از نمایشگاه هوافضای سپاه بازدید کردند

امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدیدمحور به هدف‌محور وارد شده‌ایم و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاورد‌های فرزندان ملت ایران به نمایش درآمده است.
به گزارش مهر، جمعی از وزرا و معاونان دولت سیزدهم از جمله وزیر ارتباطات، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به همراه معاونان و خانواده‌های‌شان از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.
سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید اظهار داشت: نیروی هوافضای سپاه بر اساس تعالیم اسلام و فرامین و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و با تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان نخبه و انقلابی این مرز و بوم، توانسته است ریل‌گذاری مناسبی در عرصه صنعت دفاعی کشور ایجاد کند که از این تجربه می‌توان برای سایر عرصه‌های کشور مانند اقتصاد و همچنین برای رفع موانع و مشکلات و رسیدن به پیشرفت استفاده کرد.
وی در ادامه بیان داشت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته است در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری و فضایی با رویکرد هدف‌محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله امریکا، رژیم‌صهیونیستی و حکومت‌های دست‌نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیندازد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بر اساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا باید مردم و به ویژه جوانان را از دستاورد‌های عظیم نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امیدآفرینی آگاه کرد. سردار حاجی‌زاده در ادامه گزارشی از دستاورد‌های این نیرو در عرصه‌های مختلف ارائه کرد و گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدیدمحور به هدف‌محور وارد شده‌ایم و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاورد‌های فرزندان ملت ایران به نمایش درآمده است.
بازدیدکنندگان در این دیدار، دستاورد‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه را غرورانگیز و افتخارآفرین توصیف کردند و آن را مصداق بارز تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع کلیدی «ما می‌توانیم» دانستند.
در حاشیه این دیدار وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش، دکتر حسینی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته‌ای این نمایشگاه را که بخشی از دستاورد‌های کشورمان در حوزه هوافضا ارائه داده است، برای ملت ایران اقتدارآفرین و امنیت‌ساز توصیف و تأکید کردند: اقدامات تحولی و عزت‌آفرین نیروی هوافضای سپاه در سایه عمل به تدابیر مقام معظم رهبری و در شرایط اوج تحریم‌ها و با تلاش مجاهدانه و مخلصانه در کنار تخصص‌گرایی و جوان‌گرایی و به دور از قواعد پیچیده اداری و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود انجام شده است. بازدیدکنندگان همچنین تصریح کردند: این نمایشگاه نشان می‌دهد هیچ عرصه‌ای از علم و فناوری نیست که دست‌نیافتنی باشد و به طور قطع با برنامه‌ریزی، مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی می‌توان به آن دست یافت و جوانان با آشنایی و دیدن این دستاورد‌های برجسته، احساس عزت و غرور می‌کنند و با روحیه بالاتری در حوزه علم و دانش گام برمی‌دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار