کد خبر: 1118469
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
جام جهانی قطر
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، شاگردان کارلوس کی‌‌روش باید مقابل آمریکا هوشمندانه فوتبال بازی کنند.

حمید درخشان درباره پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی 2022 اظهار داشت: به نظر من ایران نمایش بسیار خوبی داشت و ما در این بازی همه چیز از تیم ملی دیدیم. بازیکنان یک فوتبال تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و جنگندگی خوبی در زمین مسابقه داشتند. از طرفی خوشحالم که مردم ایران هم با این پیروزی خوشحال شدند. در این بازی اشتباهات بازی با انگلیس را مرتکب نشدیم و روحیه بازیکنان برای گرفتن سه امتیاز این بازی بالا بود.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: همبستگی و اتحاد بازیکنان در این مسابقه قابل ستایش بود و آنها با تمام وجودشان فوتبال بازی کردند. نمی‌توان فقط از یک یا دو نفر به‌عنوان بهترین بازیکنان زمین نام برد، چون ما در این مسابقه یک تیم بودیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد دیدار بعدی تیم ملی برابر آمریکا هم تصریح کرد: باید بدانیم که شرایط هر مسابقه متفاوت است و قطعاً در بازی با آمریکا کار سخت‌تری در پیش خواهیم داشت. آنها هم دنبال صعود هستند و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند و باید برابر این تیم هوشمندانه و با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم. امیدوارم نتیجه لازم را گرفته و با صعود به مرحله حذفی تاریخ‌ساز شویم. قبل از شروع جام جهانی هم مردم ما از تیم ملی انتظار صعود به مرحله حذفی را داشتند و امیدوارم سه‌شنبه شب شاهد این اتفاق باشیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار