کد خبر: 1118452
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
شادی و نشاط کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از برد تیم ملی ایران در برابر ولز
پس از پیروزی تیم ملی ایران در برابر ولز با نتیجه ۲ بر صفر و بازی اقتدارآفرین شیرمردان تیم ملی کاربران شبکه‌های اجتماعی با سلایق مختلف در توئیت‌هایی شادی و نشاط خود را ابراز داشتند و از احساس غرور و عزت خود نوشتند
پس از پیروزی تیم ملی ایران در برابر ولز با نتیجه ۲ بر صفر و بازی اقتدارآفرین شیرمردان تیم ملی کاربران شبکه‌های اجتماعی با سلایق مختلف در توئیت‌هایی شادی و نشاط خود را ابراز داشتند و از احساس غرور و عزت خود نوشتند. کاربران همچنین تصاویری از شادی‌ها و جشن‌های خیابانی روز‌های گذشته را به اشتراک گذاشتند و از حس و حال خوب مردم ایران گفتند. کاربران تأکید کردند که این پیروزی حاصل اتحاد و یکدلی ملت ایران است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 مهدی خراطیان:
از زمین و زمان مشت زدند. از ماه‌ها پیش کمپین‌سازی کردند. برای هر بازیکن جنگ روانی جداگانه‌ای طراحی کردند. از تمام لابی‌ها برای تحریم فوتبال ایران استفاده کردند. بزرگ‌تر‌ها را وادار کردند تیم را تنها بگذارند. این بازی در تاریخ ماندگار خواهد شد، چون صد‌ها میلیون دلار را به آتش کشید. 
 سیدعطاءالله مهاجرانی:
درود بر قهرمانان تیم ملى فوتبال ایران! پیروزى تیم ملى بر ملت ایران مبارک! 
و لله الحمد حمد الشاکرین! همه ما، همه ملت ایران نیازمند این پیروزى بودیم. قهرمانان تیم ملى مردانه و باغیرت و درایت و مقاومت درخشیدند. سپاس!
 سیدعباس صالحی:
پیروزی تیم ملی فوتبال شادی و لبخند را بر جان و لبان مردم نشاند، آن را با سیاست‌زدگی آلوده نسازیم و طعم آن را تلخ و دوقطبی نکنیم. تیم #ملی فوتبال ایران، متشکریم. 
 محمد فاضلی:
ایران ۲- ولز صفر، ایران،‌ای سرای سرخ آزادی، عاشقانه دوستت دارم. بزرگی کردنت را دوست دارم، حتی اگر در حد برد در یک مسابقه فوتبال باشد. بچه‌های تیم ملی ایران، این لحظه‌های غرور در این روز‌های تیره و غمبار را مدیون شما هستم. به چه زبانی بگویم سپاس؟
 پیمان خزلی:
بردیم، خوبم بردیم، جونم ایران. دمتون گرم.
 محمدصالح سلطانی:
ما وسطِ یک معجزه‌ایم، درست در میانِ لحظاتی که تاریخ با سرافرازی روایتش خواهد کرد. قصه این تیم ملی بی‌نظیر است و تعریف کردنی. کیف کنید. لذت ببرید. 
 حمید دهقانی:
امروز ملت بزرگ ایران، تیم ملی فوتبال و تماشاگران ایرانی در ورزشگاه احمد بن علی دوحه در حال آفرینش یک عظمت ماندگار هستند. درود بر ملت بزرگ ایران
 محمد آقاسی:
این آخرین برد ایران نخواهد بود و فراموشش نخواهیم کرد. همین‌طور تمام کسانی که در این مدت برای تضعیف روحیه تیم ملی فوتبال و مردم ایران ناجوانمردانه، رسانه‌ای و غیررسانه‌ای تاختند را فراموش نخواهیم کرد. # ایران
 سمیه عبداللهی:
مردم می‌خندند، پرچم می‌رقصانند، پلیس شیرینی توزیع می‌کند، پایکوبی و رقص در خیابان‌هاست! بعد از آن روز‌های فشرده و سیاه، احساس می‌کنم خواب بوده‌ام و خواب می‌بینم!
 فرزانه میری:
بُرد تیم ملی امروز یک چسب اجتماعی است که ما را با هر دیدگاه و سلیقه‌ای باهم یکصدا خوشحال و امیدوار می‌کند، احساس تعلق جمعی افراد در این زمان‌ها به ملیت و جامعه‌شان بیشتر می‌شود که سهم مهمی در تحکیم وحدت اجتماعی دارد. 
 محسن پورعرب:
امیدوارم شیرینی برد تیم ملی مقابل ولز تمام روابط خانوادگی، فامیلی و دوستانه‌ای که در دو ماه اخیر تلخ شده بودن رو شیرین کنه. #زنده باد ایران
 محمدحسین آزادبخت:
رهبر عزیز و مقتدای‌مان امروز خطاب به تیم ملی فرمودند دیروز بچه‌های ما چشم مردم را روشن کردند، ان‌شاءالله خدا چشم‌شان را روشن کند. چقدر چسبید، خوش به حال بچه‌های تیم ملی و خوش به حال همه مردم ایران. # برای ایران #جام جهانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار