کد خبر: 1118405
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
در دیدار مسئولین با خانواده‌های معظم شهیدان «معدنی و حدادپور » مطرح شد؛
فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر کرج گفت: وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا به خاطر حفظ آن‌ها، جان خود را فدا کردند.

جواد چپردار، فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر کرج و سرهنگ حاج محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) به همراه جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهیدان والامقام «معدنی» و «حداد پور» دیدار و گفت‌وگو کردند.

هر چه داریم به برکت خون شهدا است

 عضو شورای اسلامی شهر در این دیدارها گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان یادآور این است که امروز هر آنچه داریم به برکت خون پاک این عزیزان است و ما مدیون از خودگذشتگی شهدا، صبر و مقاومت خانواده آنان هستیم.

جواد چپردار ادامه داد: آن عزیزانی که با نثار جانشان روح ایثار و استقامت را بر کالبد جهان و جهانیان دمیده‌اند، منبع نورانیت و هدایت برای ما هستند و وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا به خاطر حفظ آن‌ها، جان خود را فدا کردند.

چپردار بابیان اینکه همه ما وظیفه‌داریم تا پیام شهدا و روحیه ایثار و فداکاری آن دوران را به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: دلجویی از خانواده این عزیزان حداقل کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند. بی‌شک دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این بزرگواران کار شود در مقابل صبر و تحمل آنان کم است.

راه شهدا ادامه دارد

 حاج محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در این دیدار بابیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران علاوه بر احترام، به‌نوعی توجه به عملکرد خود در نبود این عزیزان است، افزود: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند و نشان از اجر و ثواب دنیوی و اخروی خواهد داشت چراکه شهدا به اهدافی که داشتند رسیدند.

حاج محمدی با بیان اینکه این دیدارها تنها برای قدرشناسی و یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس است، تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه مدیون این دلاورمردان  است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگ‌ترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین‌تر می‌کند.

گفتنی است؛ در این دیدار از خانواده معزز شهید همایون معدنی و شهید کاظم حداد پور تقدیر و تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار