کد خبر: 1118300
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
دفاع قاطع جامعه یهودیان از جمهوری اسلامی:
انجمن کلیمیان تهران با محکومیت ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد: جامعه کلیمیان به تبعیت از مقام معظم رهبری همچون دیگر هموطنان در صف مقدم مقابله با اخلالگران نظم و امنیت ایستاده است.

انجمن کلیمیان تهران در بیانیه‌ای با محکومیت ناآرامی‌های اخیر کشور که منجر به جان باختن و آسیب دیدن جمعی از هم‌میهنان و همچنین خسارات مالی فراوان به کشور شده، تأکید کرد: جامعه کلیمیان همواره در تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری همچون دیگر هموطنان در صف مقدم مقابله با اخلالگران نظم و امنیت قرار گرفته است.

در این بیانیه با اعلام این‌که اتفاقات و حوادث ناگوار اخیر قلب همه دوستداران و وفاداران به ایران و نظام مقدس اسلامی را به درد آورده، تصریح شده است: دشمنان نظام با هدف قرار دادن وحدت مردم در توهم ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی هستند.

انجمن کلیمیان تهران در ادامه با تسلیت به بازماندگان جانباختگان ناآرامی‌ها، از همه هم‌میهنان خواست که در پی باز شدن فضای گفتگو از طرف مسئولان امر، از دوقطبی شدن کشور پرهیز کرده و در فضایی آرام به گفتگو در خصوص برخی کمبود‌ها بپردازند که بی شک گام برداشتن در این مسیر به صلاح همه است.

این انجمن در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد وحدت مردم و ایجاد آرامش و امنیت و شادمانی در میهن عزیزمان باشیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار