کد خبر: 1118161
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صدور مجوز استخدام مربی پرورشی گفت: تلاش می‌شود موافقت لازم برای جذب نیروهای خدماتی در مدارس کسب شود.

یوسف نوری شامگاه پنجشنبه در جمع فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از آموزش و پرورش اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش مورد حمایت ویژه دولت، مجلس شوری اسلامی و قوه قضاییه قرار دارد.

وی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: در این راستا طرح دانش‌آموز، معلم و خانواده تراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت و نقاط مختلف کشور در حال اجراست.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ارائه راهکارهای بومی در اجرا طرح دانش‌آموز، معلم و خانواده تراز انقلاب افزود: آموزش و پرورش جایگاه مهمی در جامعه دارد و باید زمینه رفع مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و آموزشی با مشارکت فرهنگیان فراهم شود.

نوری با اشاره به اینکه جریان امپریالیستی رسانه با استفاده از قدرت ارتباطات، در حال مدیریت افکار عمومی است خاطر نشان کرد: استکبار برای مدیریت افکار انسان‌های کشورهای در حال توسعه، پایه‌های اعتقادی دانش‌آموزان را مورد توجه قرار داده است.

وی باتأکید بر اصلاح محور مدرک‌گرایی در آموزش و پرورش تصریح کرد: محور قرار گرفتن مدرک در آموزش و پرورش به جای مسائل تربیتی در آموزش و مهارت‌گرایی به معنای شغل مطلق و حذف مهارت‌های پایه مانند مهارت خلاقیت و تفکر نگرشی است که باید در آموزش و پرورش اصلاح شود.

وزیر آموزش و پرورش تقویت ارتباط مدرسه و خانواده را مورد تأکید قرار داد و گفت: داشتن دانش‌آموزان خلاق و مبتکر همراه با تربیت اسلامی با وجود معلمان فهیم و اهل علم و دانش محقق می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه تجهیز مدارس به امکانات آموزشی مورد نیاز در اولویت قرار دارد تصریح کرد: تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش 2 هزار میلیارد تومان امسال در مدارس سراسر کشور توزیع شد این درحالی است که سال گذشته 122 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صدور مجوز استخدام مربی پرورشی اظهار کرد: تلاش می‌شود موافقت لازم برای جذب نیروهای خدماتی در مدارس کسب شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار