کد خبر: 1117727
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه امروز کشور‌های مختلفی از ابتکار تشکیل بسیج در ایران الگوبرداری کرده‌اند، گفت: بسیج یکی از نعمت‌های الهی است.

 امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه مشترک با فرماندهان یگان‌های این نیرو در استان فارس و مسئولان پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران کوی‌های سازمانی نیروی زمینی ارتش در این استان که به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون رزمی این نیرو به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه بسیج یکی از نعمت‌های الهی برای مردم است، اظهار داشت: بهترین و رساترین تعاریف از بسیج را تنها می‌توان در فرمایش امام خمینی (ره) یافت که فرمودند «بسیج لشکر مخلص خداست».

امیر حیدری افزود: امام راحل با بینش الهی خود، بسیجی را خلق کردند که امروز کشور‌های مختلفی از این ابتکار الگوبرداری و نیرو‌های مشابه مثل حشدالشعبی را پایه‌ریزی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور درگیر یک جنگ شناختی در مقابل نظام سلطه‌گر جهانی است، گفت: دشمن در فضای مجازی در حال حمله به باور‌ها و اعتقادات است و تمام توان خود را در هدایت و فرماندهی اغتشاشگران به کار گرفته است.

فرمانده نزاجا تأکید کرد: همه ما باید همچون گذشته در قدم اول خود را مطیع فرمان مقام معظم رهبری بدانیم و فرمایش ایشان را نصب‌العین خود قرار دهیم تا از صراط مستقیم که همان اطاعت محض از ولایت فقیه است، خارج نشویم و این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

در پایان این نشست، امیر سرتیپ حیدری از فرماندهان بسیج و خواهران مسئول در پایگاه‌های مقاومت بسیج ارتش در استان فارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/ ۲۰۰

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر