کد خبر: 1117630
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
۱۷۰۰ تن از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در بیانیه‌ای از قوه قضائیه خواستند با آشوبگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند.

در پی وقوع حوادث تروریستی در اصفهان و ایذه و شهادت دو تن از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مشهد توسط آشوبگرانِ تروریست، ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

و آنان را هر کجا یافتید، به قتل برسانید و از جایی که شما را بیرون کردند، بیرونشان کنید و فتنه از قتل وکشتار بدتر است. "۱۹۱ بقره"

متأسفانه در ایام اخیر شاهد آن بودیم که حق آشکار ملت ایران یعنی حق اعتراض قانونی توسط دشمنان از مسیر صحیح خود خارج شد و به فضای سوءاستفاده و مانوری برای جولان معاندین، تروریست‌های تکفیری و دشمنان نظام تبدیل شد.

در ابتدای امر نیرو‌های مسلح ایران اسلامی به درستی به این جمع بندی رسیدند که با صبر و بصیرت انقلابی این غائله را مدیریت و ختم به خیر نمایند، اما هرچه پیش رفتیم، شاهد آن بودیم که تمامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با راهاندازی یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار به سان جنگ احزاب و مانند گرگی درنده به کشور حمله‌ور شدند.

حال که دست دشمن در حوادث اخیر به وضوح تمام قابل رؤیت است، چرا باید شاهد برهم خوردن نظم عمومی و پرپر شدن جوانان و کودکان و زنان و مردان ایرانی و ضربه خوردن به کسب و کار مردم و هتک حرمت‌های عده‌ای اوباش به اماکن مقدس باشیم.

سؤال اینجاست که تا کی باید استخوانِ در گلو و خارِ در چشم نشست و نظاره کرد که برای امیال عده‌ای وحشیِ خود فروخته کودکان و زنان و مردان ایرانی در شاهچراغ، ایذه، اصفهان و مشهد هدف ترور ناجوانمردانه قرار گیرند؟ یا مشتی اراذل و اوباش با انواع سلاح‌های سرد و گرم در خیابان‌ها جولان دهند و تیشه به ریشه انقلاب بزنند و به جان و مال و ناموس ایرانی تعرض کنند؟

ما تعدادِ ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور از ریاست محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و ریاست محترم قوه‌قضائیه تقاضا داریم که صبر انقلابی را پایان داده و با آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت با اشد وجه و قاطعانه برخورد انقلابی نمایند تا درس عبرتی برای هر منافق ِ وطن‌فروشی گردد که بار دیگر بخواهد امنیت مردم عزیز ایران را به خطر بیندازد و همچنین اعلام می‌کنیم که به عنوان سربازان کفن‌پوش و جان برکفِ ولایت، در این راه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و دشمن بداند که همانگونه که پیرِمراد ما امام خمینی کبیر فرمودند: اگر خدایی نکرده برای جمهوری اسلامی احساس خطر کنیم دست همه را قطع خواهیم کرد.  

اما کلامی خطاب به خواص که با سکوت خود در شعله حوادث اخیر دمیدند، اگر اکنون لب به سخن باز نکنید و به دفاع از نظام اسلامی نپردازید، پس دگر چه زمان قرار است از این سرمایه اجتماعی خود برای نظام هزینه کنید و یارای رهبری باشید؟  

و خطاب به علمای اعلام و مراجع عالیقدر شیعه، ما مریدان، مقلدان و سربازان کوچکتان چشم در چشم رهبر عزیزمان و دست بر قبضه شمشیر آماده نبردیم و از شما وارثان علوم نبوی و مجاهدان فقه مذهب جعفری (ع) تقاضا داریم کما فی‌السابق و این بار با قدرت‌تر از قبل، وارد میدان جهاد تبیین شوید و مردم را با بیانات نورانی و گهربارتان از خباثات و جنایات دشمن آگاه سازید تا فضای غبارآلود فتنه رفع گردد، چرا که وجود شما ستون خیمه ولایت و مایه عزت، اقتدار، آبرو و شرف اسلام و نظام اسلامی است.

در پایان خطاب به امام مسلمین، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای می‌گوییم، آقا جان، ما مفتخریم که به نمایندگی از دانشگاهی با حضرتعالی هم‌کلام می‌شویم که در روز‌های اخیر دو شهیدِ دانشجویِ بسیجیِ گلگون‌کفن تقدیم امنیت و اعتلای نظام اسلامی نموده است، آقاجان، ما ۱۷۰۰ نفر از رویش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای همه برای شما حسین زینال‌زاده و دانیال رضا‌زاده هستیم و مقداد و ابوذروار چشم در چشم شما و دست به قبضه شمشیر گوش به فرمان شما هستیم و اگر شما امر کنید دست از درس و تحصیل و جانمان خواهیم کشید و کفن‌پوش وارد میدان خواهیم شد.

والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار