کد خبر: 1117575
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
سپاه ناحیه شهرستان خرمدره در استان زنجان با اجرای ۱۲۰ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج به تمام اقشار جامعه خدمات‌رسانی می‌کند.

سپاه ناحیه شهرستان خرمدره در استان زنجان با اجرای ۱۲۰ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج به تمام اقشار جامعه خدمات‌رسانی می‌کند.
سرهنگ پاسدار محمد امیرخانی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره در گفتگو با «جوان» از اجرای ۱۲۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه بسیج با نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب به منظور حفظ انقلاب نوپا و رساندن این امانت به منجی عالم بشریت در نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد، گفت: هفته بسیج بهانه‌ای به منظور نشان دادن عملکرد صادقانه و بی‌منت نیرو‌های بسیجی است و حاصل توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت. بسیجی در کشور اقتدار جمهوری اسلامی است.
امیرخانی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جدید ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اقتدار و توانمندی خود را در برابر تهدیدات مختلف دشمنان افزایش و توسعه دهیم باید فرهنگ ایثار و شهادت و انگیزه تفکر بسیجی را بین نسل نوجوان و جوان ترویج دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره با بیان اینکه اعتماد کردن به قشر جوان و ایجاد قوت قلب در داخل کشور و ایجاد بیم و وحشت در دل دشمنان ازجمله نقش‌آفرینی‌های بسیج است، تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیج یک نیروی نظامی تلقی نمی‌شود و با حضور در عرصه‌های سازندگی توانسته است حضور پررنگی داشته باشد و خدمات عمرانی قابل توجهی در مناطق محروم شهرستان ارائه کند.
این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و نشست‌های روشنگری و بصیرتی در هفته بسیج خرمدره ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان، آبروی محله، برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه، مسابقات کتابخوانی در پایگاه‌های بسیج، مراسم غبارروبی مزار شهدای شهرستان، گردهمایی بزرگ بسیجیان در پنجم آذر، حضور گسترده بسیجیان در مصلای نماز جمعه، دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و نشست با امام جمعه از دیگر کار‌هایی است که در این هفته انجام می‌شود.
برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، برپایی ایستگاه صلواتی، گردهمایی بزرگ حلقات صالحین و برگزاری نشست‌های پیشگیری از اعتیاد برنامه‌های دیگری هستند که سرهنگ امیرخانی به آن‌ها اشاره و تصریح می‌کند: اعزام تیم‌های امدادی و درمانی توسط بسیج سازندگی به مناطق محروم، تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه‌های، برگزاری نشست‌های سبک زندگی، رزمایش سفیران مهر، اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات کشوری بسیج، افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی، ویزیت رایگان توسط گروه جهادی پزشکی، شرکت در نذرخون و برگزاری رژه خودرویی و موتوری هم در این مدت انجام می‌شود و سعی می‌کنیم تمام اقشار از خدمات مختلف بهره‌مند شوند.
به گفته فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره خدمات‌رسانی‌های بسیج به یک هفته محدود نمی‌شود و در تمام طول سال سعی می‌کنیم با توجه به نیاز‌های هر منطقه در خدمت مردم باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار