کد خبر: 1117451
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
۲۱ نفر از مداحان و منبری‌های کشور در فضای مجازی، بعد از باخت تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلیس و خوشحالی وطن‌فروشان از این باخت و همچنین سخن مادر مهدی طارمی، واکنش نشان دادند.
روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی انگلیس انجام داد و متاسفانه با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد. بعد از پایان این بازی برخی از وطن‌فروشان داخلی در کف خیابان‌ها یا در فضای مجازی به شادی پرداختند. اتفاقات شب گذشته موجب شد ۲۱ تن از مداحان و منبری‌های کشور نیز در فضای مجازی واکنش‌هایی نسبت به این اقدام وطن‌فروشان و همچنین حمایت از تیم ملی برای عملکرد بهتر در بازی‌های بعدی داشته باشند.

 این حلقه اتّحاد یعنی بُردیم

مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) و رئیس هیأت مدیره خانه مداحان یک دوبیتی منتشر کرد و نوشت : «ما دل به غبار کینه‌ها نسپردیم/ ما گل که نه، زخم طعنه‌ها را خوردیم/ با عشق وطن به پیش چشمان جهان/ این حلقه اتّحاد یعنی بُردیم»

ما حتی با این نتیجه تلخ هم هوادار ایرانیم

حسین طاهری مداح اهل بیت (ع) در توئیتر نوشت: «وقتی این وطن‌فروش‌ها از باخت شما خوشحال هستند، ما حتی با این نتیجه تلخ هم هوادار ایرانیم. خلاصه شیر‌‌ مادر‌ت‌ حلالت مهدی‌ جان با‌غیرت»

خلاصه همه اتفاقات این چند وقت ایران ما

محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت (ع) با انتشار تصویری از لحظه برخورد علیرضا بیرانوند و سیدمجید حسینی، دو بازیکن کشورمان که منجر به مصدومیت بیرانوند و خروج او از بازی شد، نوشت: «خلاصه همه اتفاقات این چند وقت ایران ما!»

باخت ما از اینجا شروع شد، زمانی که با هم درگیر شدیم

حجت‌الاسلام علی سعیدیان سخنران مذهبی نیز با انتشار همین تصویر نوشت: «باخت ما از اینجا شروع شد، زمانی که با هم درگیر شدیم، هرچند ناخواسته. زمانی که نتوانیم باهم حرف بزنیم، نتوانیم همدیگر را بفهمیم، نتوانیم با یکدیگر تعامل کنیم، بازنده‌ایم، همه باهم. والسلام»

درد و بلای ننه مهدی بخورد تو سر بدخواهش

حمیدرضا علیمی، مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: ده تا گل هم بخوریم، بازم درد و بلای ننه مهدی بخورد تو سر بدخواهش.»

از شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» رسیدید به طرفداری از انگلیس

محمدحسین حدادیان، مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «از شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» رسیدن به طرفداری از کشوری که کوتای انگلیسی ۲۸ مردادماه، جدایی هرات از ایران، قحطی و کشتار مردم ایران، خیانت‌ها و جنایت‌ها علیه مردم مسلمان جهان و ... را رهبری کرد، در مقابل وطن‌شان.»

او همچنین در متن دیگری نوشت: «۴ سال پیش که علیرضا بیرانوند، وقتی پنالتی رونالدو را گرفت و پرچم ایران را بالا برد، همه شما را خوشحال کرد، یادتان هست؟ چه جماعتی هستید که از آسیب‌دیدگی و خون‌ریزی دروازبان تیم ملی فوتبال کشورتان خوشحال شدید؟ به کسی که برای کشورش می‌خواست با بینی شکسته و خون‌ریزی، دروازه‌بانی را ادامه داد، می‌گویید بی‌شرف. خداقوت به همه بچه‌های تیم ملی»

مهدی طارمی و دعای مادرش: ۲

رضا هلالی مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «انگلیس، آمریکا، فرانسه، اروپا، صهیونیسم، آل سعود، توئیتر، تلگرام، اینستاگرام، بی بی سی، سی ان ان، ایران اینترنشنال، وی او ای، شورای حکام، شورای امنیت، داعش، کومله، دمکرات و منافقین: ۶

مهدی طارمی و دعای مادرش: ۲ (آن هم زیر طاق)!»

او در متن دیگری هم نوشت: «یک روز، یک مادری از اعماق وجودش دعا می‌کند، پسرش به تیم حریف گل بزند. آن وقت یک گل پسری آرزو می‌کند، جفت پای همان پسر قلم شود که اصلا نتواند راه برود. ولی دعای مادر چیزی عین معجزه است. امیدوارم مثل مهدی طارمی دعای مادر پشت سرمان باشد.»

دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست

حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست. ما خیلی زیادیم، خیلی مطمئن باش و محکم. بگو یا علی»

آن‌هایی که به خاطرشان سرود نخواندید، از باخت شما خوشحال شدند

حجت‌الاسلام سعید شحیطاط سخنرانی مذهبی در این باره نوشت: «آن‌هایی که به خاطرشان سرود نخواندید، از باخت شما خوشحال شدند. آن‌هایی که دوشت داشتند، سرود بخوانید، از باخت شما ناراحت شدند و هنوز دعایتان می‌کنند.»

با باخت شما ناراحت و با برد شما احساس غرور می‌کنم

روح الله بهمنی، مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «خداقوت به بچه‌های تیم ملی، ان‌شاءالله بازی‌های بعد، بهتر و بهتر خواهید شد. آرزوی سلامتی برای علی بیرانوند عزیز و خداقوت به مهدی جان طارمی. با باخت شما ناراحت و با برد شما احساس غرور می‌کنم. لعنت بر وطن‌فروشان»

دقیقاً شماها کی هستید؟

مصطفی مروانی، مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «می‌گویم، شما که می‌گفتید اگر بازیکنی خوشحالی گل کرد، بی‌شرف است چون ما عزادار هموطن هستیم. امشب با پرچم انگلیس خوشحالی و هلهله می‌کنید. دقیقاً شماها کی هستید و از کجا آمدید و منطق‌تان چیست؟»

در دام رسانه‌های دشمن گرفتار نشویم

مجتبی رمضانی، مداح دیگری بود که نسبت به اتفاقات دیشب واکنش نشان داد و نوشت: «اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند، حق بی‌احترامی نداریم؛ چون : ۱.در تمام کشورها زمزمه سرود ملی توسط بازیکنان اختیاری است. ۲.هدف رسانه‌های بیگانه قرار دادن بازیکنان در مقابل مردم است. در دام رسانه‌های دشمن گرفتار نشویم.»

چادر مادر عزیز مهدی طارمی را می‌بوسم

حجت‌الاسلام علی خزاعی، سخنران مذهبی نوشت: «پنالتی … وقتی ۶ گل هم زده باشد، بخواهی گل دوم را بزنی و پیشرفت کنى، تو را می‌زند! به همین اندازه قلدر و استعمارگر. این دستور کار روباه مکار پیر در همه چیز است. چادر مادر عزیز مهدی طارمی را می‌بوسم. نذرت قبول مادر »

عاشق آن هستم که فارغ از نتیجه، یک تنه تا آخرین نفس می‌جنگد

سیدجواد پرئی، مداح و شاعر آئینی نیز نوشت: «مهدی طارمی، مهدی باکری. من عاشق این‌ها هستم که فارغ از نتیجه، یک تنه تا آخرین نفس می‌جنگند.»

نذر گل‌های آقازاده‌ات برای شهدای شاهچراغ قبول باشد

سیدامیر حسینی مداح اهل بیت (ع) نوشت: «مادر بااصالت، نذر گل‌های آقازاده‌ات برای شهدای شاهچراغ قبول باشد.»

هرکس که فارسی صحبت و در ایران زندگی می‌کند؛ لزوماً ایرانی نیست

امیر عباسی، مداح اهل بیت (ع) هم نوشت: «بعد از خوشحالی عده‌ای پس از برد انگلیس، معلوم شد هرکس که فارسی صحبت و در ایران زندگی می‌کند؛ لزوماً ایرانی نیست. #وطن_فروش»

گل پسر ایران

مهدی رسولی و سیدرضا نریمانی نیز با انتشار این تصویر با عنوان «گل پسر ایران» از مهدی طارمی بازیکن کشور حمایت کردند و خسته‌ نباشید گفتند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار