کد خبر: 1117413
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با اشاره به دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد شهرستان آبدانان گفت: پنج نفر از عوامل نا امنی آبدانان که شامل یک خانم و ۴ آقا بودند دستگیر شدند.

بخشنده اظهار داشت: این گروه با همراه داشتن ۱۰ عدد بمب دست ساز کوکتل مولوتوف دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی مسجد آبدانانکه در مخفیگاه آن‌ها تعداد زیادی مواد که برای ساخت این بمب‌ها تهیه شده بود کشف گردید و این تیم متلاشی شد.

وی اضافه کرد: تخریب اموال عمومی، تخریب درمانگاه بقیه الله، آتش کشیدن مسجد جامع این شهر و همچنین تخریب تنها مرکز سی تی اسکن این شهرستان از اقدامات اغتشاشگران بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در خصوص مجازات اغتشاشگران بیان کرد: قطعا شدید‌ترین مجازات برای این افراد اعمال خواهد شد و افراد دستگیر شده از افرادی که در خارج از کشور هستند و دارای کانال تلگرامی و کانال‌های دیگر می‌باشند و اغتشاشگران را به عملیات خرابکارانه تشویق کردند خود و خانواده‌های آن‌ها شناسایی شده اند.

بخشنده در پایان مطرح کرد: این افراد دلسوز نیستند و در جهت تخریب اموال عمومی اغتشاشگران را تحریک می‌کنند شناسایی شده اند و قطعا به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
معترض هیچ وقت مسجد آتش نمی زند اینها آدمهای عادی نیستن یاپول گرفتن یاباوعده ووعید گول خوردن نیروهای امنیتی وقضائی باید با اینها جدی برخوردکند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار