کد خبر: 1117376
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
هافبک تیم ملی انگلیس گفت: تیم ملی ایران بسیار جنگنده بود و فشار زیادی در پرسینگ وارد کرد.

میسون مونت پس از بازی مقابل ایران اظهار داشت: شروع خیلی خوب بود. به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. پیروز شدن در بازی اول مشخصاً اعتماد به نفس خوبی به ما می‌دهد. ما می‌دانیم که بازی بعدی مقابل آمریکا چقدر سخت و مهم است. شروع خوبی بود و مثبت می‌نگریم و می‌خواهیم به این روند خوب ادامه دهیم.

هافبک تیم ملی انگلیس گفت: مصدومیت‌ها و متوقف شدن بازی‌ها تاثیرگذار بودند. نیمه اول خیلی طولانی شد و کاملاً متفاوت نسبت به حالت طبیعی بود.

مونت خاطر نشان کرد: بازی‌های لیگ برتر به آمادگی ما در این جام کمک می‌کند. ما در مسابقات لیگ برتر همیشه آماده هستیم و این باعث شد تا در اینجا هم آماده باشیم. به نظرم برگزاری در این زمان، برای ما خیلی خوب است تا بهترین سطحمان را نشان دهیم.

هافبک انگلیسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که تفاوت زیادی میان تصور و عملکرد ایران در زمین مسابقه بود، اظهار داشت: به نظرم ما در همه بازی‌ها با نهایت احترام به حریف وارد زمین می‌شویم و همه سعی داریم نهایت توانمان را بگذاریم. ما سعی می‌کنیم از برنامه و تاکتیک خود استفاده کنیم تا پیروز مسابقه شویم.

وی ادامه داد: اتفاقا تیم ملی ایران بسیار جنگنده بود و فشار زیادی به خط دفاع ما در زمان پرسینگ آورد. آن‌ها در پرسینگ خوب بودند، ولی به نظرم بازی ما در بازیسازی در خط عقب خوب و مناسب بود و توانستیم در میان بازیکنان ایران فضاسازی کنیم و برای خود موقعیت بسازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار