کد خبر: 1116603
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
شرکت‌کنندگان در آیین وداع با شهدای امنیت در حالی که پرچم‌های سه رنگ ایران و دست نوشته‌های با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدامات آشوبگران داعشی را محکوم و خواستار پایان فوری مماشات با اغتشاشگران شدند.

آسمان شهر را بغض سنگینی فرا گرفته چرا که دوباره عطر شهادت و عطر حسین (ع) در کوچه‌های مشهد پیچیده است «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده»، همان دو بسیجی مدافع امنیت بودند که دیروز با ضربات چاقوی اغتشاشگران در شب جمعه، شب زیارتی سیدالشهداء علیه السلام مهمان اربابشان امام حسین (ع) شدند …

این دو شهید عاشقانی بودند که ناف‎شان را به عشق حسین علیه السلام بریدند، در مکتب حسین قد کشیدند و تا لحظه شهادت عشق ارباب‎شان را در دل پروراندند...

مراسم وداع با پیکر شهیدان بسیجی امنیت دانیال رضازاده و شهید حسین زینال زاده امشب ساعت ۱۸:۳۰ در دانشگاه فردوسی و سپس ساعت ۲۰ در مسجد امام حسین (ع) خیابان هنرور ۶ در حالی برگزار شد که مردم انقلابی مشهد سنگ تمام گذاشتند. همه آمده بودند تا با وداع و تجدید پیمان خود با شهیدان امنیت نشان دهند که راه این انقلاب استوار ادامه خواهد یافت.

شرکت کنندگان در آیین وداع با شهدای امنیت در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌های با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدامات آشوبگران داعشی را محکوم کردند و خواستار پایان فوری مماشات با اغتشاشگران شدند.

تمام شرکت کنندگان در مراسم وداع باشکوه این دو شهید امنیت قاطعانه خواستار این بودند که با همه این جنایت‌های خشن و بی حد و مرز عوامل میدانی دشمن که مشخصا آموزش دیده رفتار می‌کنند برخورد قاطع صورت گیرد و انتظار اقدام قاطع‌تر از مسئولان امنیتی و قضایی را خواستارشدند. برخورد سخت و عبرت آموز میدانی با تروریست‌های مسلح در همان میدان آشوب و از سوی دیگر مجازات شدید و سریع مطالبه جدی شرکت‌کنندگان در این مراسم وداع بود.

عصر دیروز پنجشنبه در محدوده چهارراه «حر عاملی» مشهد شماری از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند که پس از حضور نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند، اما تعدادی از آنان با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و ۲ نفر را شهید و سه نفر از آن‌ها را زخمی کردند.

دانیال رضازاده» متولد سال ۱۳۷۶ و متاهل و همچنین «حسین زینال‌زاده» متولد ۱۳۷۸ و دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه منتظری بود که توسط اغتشاشگرانی که قصد به تعطیلی کشاندن بازار محله حر عاملی مشهد را داشتند با ضربات چاقو به شهادت رسیدند و به خیل شهدای مدافع حرم و امنیت پیوستند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار