کد خبر: 1116546
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
رییس شورای عالی استان‌ها گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقاط مشترک زیادی با شورای عالی استان‌ها و مدیریت شهری دارد.

پرویز سروری در جمع خبرنگاران و پس از پایان نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: یکی از اهداف قانون اساسی به ویژه در فصل هفتم حضور مردم در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقاط مشترک زیادی با شورای عالی استان‌ها و مدیریت شهری دارد به طور مثال در مسئله بهزیستی می‌توان از ظرفیت‌های شهرداری‌ها برای متناسب سازی محیط شهر‌ها برای معلولان و جانبازان استفاده کرد.

سروری خاطرنشان کرد: شورا‌ها ظرفیت‌های فراوانی دارند، در موضوع تعاونی‌ها می‌شود از ظرفیت اعضای شورا‌ها که معتمدان مردم هستند، استفاده کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: ما حوزه‌های کاری زیادی با وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همه بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی داریم که باید در جلسات آینده در کارگروه‌های تخصصی مشترک بررسی کنیم تا این موارد به فعلیت برسد.

وی در پایان عنوان کرد: در جلسه‌ای که با ریاست سازمان بهزیستی داشتیم به جمع‌بندی خوبی در زمینه‌های مشترک رسیدیم، در حوزه مسکن نیز که تهدید بزرگی می‌تواند باشد آن را می‌توانیم به فرصت تبدیل کرده و تحرک ایجاد کنیم که در نهایت به تولید اشتغال بینجامد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار