کد خبر: 1116260
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اکنون، اغتشاشات دیگر برای مطالبات اجتماعی و اقتصادی نیست و دشمنان و اشرار وارد میدان شده اند، آن ها به دنبال ایجاد اعتصاب در بازار هستند اما کور خوانده اند.

سردار علیرضا حیدرنیا در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات و آشوب های اخیر کشور اذعان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دشمن جنگی ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: دشمن در این جنگ هرآنچه در توان دارد از جمله گروهک های معاند، سلبریتی های خائن، ورزشکاران خودفروخته، برخی افراد کم بصیرت، معاندین، برخی افراد به ظاهر انقلابی، سلطنت طلب ها، منافقین و حتی برخی دانشجویان ناآگاه را نیز وارد صحنه کرده است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به تلاش دشمن در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: بی شک دشمن، در این عرصه نیز با شکست مواجه می شود زیرا هاضمه این انقلاب به حدی بزرگ است که تهدیدات فراتر از این را نیز هضم کرده اما ناآرامی ها، ناامنی ها و آشوب ها همه سطوح و اقشار جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد و لطماتی به کشور وارد می کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت یا اتفاقات مثبت در سایه امنیت پایدار رقم می خورد، اظهار کرد: وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه را قبول داریم اما آیا می شود کسی نسبت به این حوزه اعتراض داشته باشد و اقدام به ایجاد ناامنی، اغتشاش و آتش زدن اماکن و افراد کند؟ همه ما دیدیم که سید روح الله عجمیان چگونه با وحشی گری اشرار و اراذل و اوباش به شهادت رسید.

سردار حیدرنیا با تاکید بر ضرورت روشنگری اتفاقات و اقدامات و با اشاره به وظیفه سنگین اصحاب رسانه در این زمینه گفت: یک سلبریتی که به ظاهر برای مردم دلسوزی و شبهاتی را در ذهن جوانان ما ایجاد می کند، سهمی از سفره انقلاب برداشته یا جوانی که در شهرک امیرالمومنین کمالشهر ساکن بود و خود و پدرش کارگری می کردند و در اوج مظلومیت به شهادت رسید؟ با نگاهی به زندگی آن ها واقعیت ماجرا مشخص می شود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به فرمایش مقام معظم در خصوص مظلومیت نیروی انتظامی و بسیج و شهادت سید روح الله عجمیان اذعان کرد: بسیجیان برای دفاع از مردم و تامین امنیت پایدار آن ها وارد میدان می شوند و مظلومانه توسط اشرار و اراذل و اوباش به شهادت می رسند اما دشمن در جنگ روایت ها، اقدام به وارونه جلوه دادن واقعیت می کند.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین، وظیفه اصحاب رسانه را سنگین می کند، متذکر شد: اگر واقعا موضوع حجاب است، چرا عده ای یک مأمور را آتش می زنند؟ مگر او انسان نیست و خانواده ندارد؟ اگر در هر جای دنیا حتی کشورهایی از جمله آمریکا، فرانسه و انگلیس که مدعی دموکراسی هستند، این گونه با نیروهای امنیتی و انتظامی رفتار می کردند، به بدترین شکل با آن ها برخورد می شد.

سردار حیدرنیا عنوان کرد: دشمن به حدی در این حوزه کار می کند تا جای جلاد و شهید عوض شود. پس از برگزاری دادگاه کسی که مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده و به این جنایت اعتراف کرده، عده ای هشتگ نه به اعدام راه می اندازند در صورتیکه طبق قانون قاتل باید قصاص شود. دستگاه قضایی قول داده که دادگاه قاتلان شهید عجمیان به صورت علنی برگزار شود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اقتدار دستگاه امنیتی و قضایی خطاب به اصحاب رسانه مطرح کرد: شما وظیفه دارید مظلومیت شهدایی همچون سید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی و ... را به خوبی منعکس کنید؛ نباید پس از چند روز، این اتفاقات فراموش شوند. اکنون، اغتشاشات دیگر برای مطالبات اجتماعی و اقتصادی نیست و دشمنان و اشرار وارد میدان شده اند.

وی با اشاره به عدم آگاهی جوانان و نوجوانان از سوءاستفاده دشمن از آن ها، بر ضرورت هوشیاری مردم در این شرایط تاکید و اذعان کرد: اکنون صف اغتشاشگران از معترضان جدا شده و دشمن به دنبال ایجاد اعتصاب در بازار است اما کور خوانده زیرا بازاریان ما افراد فهیم و شریفی هستند و اگر اقدام به بستن مغازه های خود می کنند، فقط به منظور جلوگیری از ضربه زدن دشمن و اشرار به آن هاست.

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، توئیتی که معاندین و خودفروختگان در خارج از کشور منتشر می کند، توسط عده ای بازنشر داده می شود اما اگر موضوعی انقلابی توسط افراد انقلابی منتشر شود، مورد حمایت قرار نمی گیرد. ورزشکاری که هنگام خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، به پرچم این کشور ادای احترام نمی کند، نمی داند که برای برافراشتن این پرچم خون هزاران شهید بر زمین ریخته شده است.

فرمانده سپاه استان البرز اصحاب رسانه را یکی از مؤلفه های اصلی و مؤثر در اطلاع رسانی به موقع، متقن و مطمئن دانست و ضمن درخواست از آن ها برای ورود به میدان جهاد تبیین و روشنگری مطرح کرد: ما نیز با تمام توان در این زمینه پای کار و در کنار شما هستیم و تا زمانی که دشمن را از میدان به در نکنیم، از پای نخواهیم نشست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار