کد خبر: 1116244
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
در پی جنایت تروریستی در شهر‌های ایذه و اصفهان، ۶ تن از مداحان و سخنرانان کشور در فضای مجازی واکنش نشان دادند و این اقدامات را محکوم کردند.
شب گذشته در شهرهای ایذه و اصفهان دو حادثه تروریستی رخ داد. ابتدا در ایذه دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی سمت مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه پنج نفر شامل یک کودک خردسال، یک پیرزن و سه مرد به شهادت رسیدند و ۱۰ تن دیگر مصدوم شدند. در بین مصدومان دو نفر دارای وضعیت وخیم بود که هردو جان باختند و شمار شهدا به هفت نفر افزایش یافت.در اصفهان در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت، دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند.

خون‌های ریخته شده به پای کسانی است که با کلام و سکوتشان زمینه‌ساز جنایت شدند

در پی این دو جنایت تروریستی ۶ تن از مداحان و سخنرانان کشور در فضای مجازی واکنش نشان دادند و این اقدامات را محکوم کردند. حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری نوشت: «خون‌های ریخته شده مردم به پای کسانی نوشته می‌شود که با کلام و سکوتشان زمینه‌ساز این جنایات شدند. ان شاءالله خواری و ذلت شان را ببینیم»

آغاز فاز اقدام مسلحانه در ایران

مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) و رئیس هیأت مدیره خانه مداحان نیز با هشتگ‌های #مماشات_خیانت_است و  #مماشات_تا_کی نوشت: « آغاز فاز اقدام مسلحانه در ایران. حوادث چهارشنبه در تهران، ایذه و اصفهان نشان می‌دهد، تجزیه‌طلبان پس از ناکامی در اعتصاب و اغتشاشات، وارد فاز اقدام مسلحانه شده‌اند. این اقدام با هدف تحریک مردم و نیروهای انتظامی، برای ایجاد جنگ داخلی انجام می‌شود. 

وای‌ از‌ غمی ‌که‌ تازه‌ شود ‌با‌ غمی‌ دگر

حسین طاهری مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «وای‌ از‌ غمی ‌که‌ تازه‌ شود ‌با‌ غمی‌ دگر #خوزستان #اصفهان»

مراقب باشید فریب نخورید

محمد حسین پویانفر مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: « لَا یَغُرَّنَّکَ تَقَلُّبُ الَّذِینَ کَفَرُوا فِی الْبِلَادِ(۱۹۶) #بچه_مسلمون مبادا‌ رفت‌ و آمد [و‌ جنب‌و‌جوش] کافران در شهرها تو را دستخوش فریب کند #ایذه_تسلیت»

از اراذل و اوباش بدتر چه کسانی هستند؟

حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری سخنران مذهبی نیز با انتشار عکسی از کیان کودک ۱۰ ساله‌ای که در ایذه به شهادت رسید، از هشتگ #بای_ذنب_قتلت استفاده کرد و سپس در توئیت دیگری نوشت: «از اراذل و اوباش بدتر آن کسانی هستند که با حرف‌ها و موضع‌گیری‌های به ظاهر مردم دوستانشان، از دشمنان این مملکت و مردم حمایت می‌کنند. محاکمه شما مهمتر از دیگران است.»

برای خوراک رسانه‌ تروریستی‌شان، خون مردم بی‌گناه را ریختند

سید امیر حسینی مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «وقتی از اعتصابات مأیوس شدند، برای خوراک رسانه تروریستی‌شان، به راحتی خون مردم بی‌گناه را می‌ریزند تا فضای روانی جامعه از التهاب نیفتد. همین قدر پست، همین قدر بی‌شرف. خوزستان تسلیت»

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار