کد خبر: 1114878
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:
حجت الاسلام والمسلمین شکری گفت: به برکت وجود ملت ایران و خانواده شهدا و ایثارگران در ۴۲سال گذشته مقاومت کردیم و اکنون نباید بگذاریم این جهاد بزرگ فراموش شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، بعدازظهر امروز، در جلسه هم اندیشی با نخبگان و تشکلهای شاهد و ایثارگر استان لرستان، گفت: شما نخبگان و سرآمدان جامعه شاهد و ایثارگر از زمینه سازان ظهور هستید که در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران گام برمیدارید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امام راحل سال ۵۸ زمانی که هنوز جنگ آغاز نشده بود و تعداد شهدا خیلی اندک بود شهدا و خانواده های شهدا را به مصداق آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون تعریف و تمجید کرد، منزلتی که امام خمینی «ره» به شهدا و خانواده هایشان داد تا به امروز و توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شکری در ادامه افزود: هیچکس به اندازه مقام معظم رهبری در خصوص شهدا و ایثارگران صحبت نکرده و پیگیری های لازم را انجام نداده و تمام تلاش خود را به کار برده که این راه مقاومت ملت ایران همچنان استوار باقی بماند.

وی گفت: سال هاست که حسودان و بخیلان شهدا و ایثارگران و خانواده هایشان به انواع و اقسام حقه و نیرنگ متوسل می شوند که به بدنه این جامعه عزیز خدشه وارد کنند ولیکن به برکت وجود شما نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر این شجره طیبه همچنان محکم و استوار به حرکت خود در جهت مثبتی ادامه میدهد و مسئولین بابت قدردان و شکرگذار این نعمت بزرگ باشند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: به برکت وجود ملت ایران و خانواده شهدا و ایثارگران در ۴۲سال گذشته مقاومت کردیم و اکنون نباید بگذاریم این جهاد بزرگ فراموش شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار