کد خبر: 1114272
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
همسران و خواهران شهدا در دیدار با خانواده شهید «آرمان علی وردی»؛
خواهر شهیدان عزیزانی گفت: قاتلان آرمان باطن تمدن‌های عالم را نشان دادند که در ظاهر قشنگ است، ولی در باطن اوج شقاوت را به نمایش می‌گذارد.

جمعی از همسران و خواهران شهدا با حضور در خانه شهید «آرمان علی وردی» ضمن دلجویی و ابراز همدردی از خانواده شهید با پدر و مادر شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مادر آرمان علی وردی در این دیدار گفت: افتخار می‌کنم پسرم به آرزویش رسید. انشاالله همه کاری کنند که خون پسرم پایمال نشود، پسرم برای ناموس و کشورش رفت.

با گوشت و خونمان مادر آرمان را درک می‌کنیم/ شهدای ما برای هدف مقدس رفتند

صادقی همسر شهید دفاع مقدس و مادر شهید مدافع حرم محمدهادی امیری نیز در این دیدار گفت: امروز آمدیم به مادر آرمان بگوییم ما در کنار شما هستیم و تنها نیستید. ما هم مادر آرمان هستیم و آن روز که این خبر را شنیدیم انگار دوباره فرزندمان را از دست دادیم، هر لحظه گفتیم خدا به داد مادرش برسد و به او صبر بدهد. از پسر شهیدم خواستم به مادر آرمان آرامش دهد که این داغ سنگین را تحمل کند. فکر می‌کنم خدا کمک می‌کند انشالله روح شهیدشان شاد باشد.

وی ادامه داد: شاید ما مادر‌ها با کسی که این درد را نچشیده باشد نتوانیم حرف بزنیم، ولی ما وقتی باهم حرف می‌زنیم هر کلمه را با گوشت و پوست و خونمان درک می‌کنیم.

مادر شهید امیری تصریح کرد: کسی مثل آرمان یا پسر من خودشان خواستند این راه را بروند. همه این شهدا عزیزان ملت هستند و برای دفاع از وطن یا حرم رفتند، هدف‌ها یکی است و فقط راه‌ها متفاوت است. وقتی پسرم شهید شد همکارم می‌گفت چرا گذاشتی برود؟ گفتم مگر جای بدی رفته که ممانعت کنم؟ از بچگی می‌گفتم دنبال به هرچه علاقه داری برو، به لباس سبز پاسداری افتخار می‌کرد و به آن علاقه داشت.

خواهر شهید عزیزانی و همسر شهید دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: امروز به دعوت خواهر شهید شیرودی برای همدردی با خانواده آرمان به منزل این شهید آمدیم. ما کنار این شهدا ایستاده‌ایم و به آنان افتخار می‌کنیم. احساس ما این است که همدرد این خانواده هستیم، من وقتی تصویر پدرش را در تلویزیون دیدم دلم سوخت، همراه مادرش اشک‌های من هم سرازیر شد.

وی افزود: او فرزند یک سرزمین است و به دست گرگ صفتانی که از رحم و مروت و آداب انسانی بویی نبردند افتاد. من خواهر شهید سال ۶۴ و همسر شهید ۶۵ و خواهر شهید سال ۹۸ هستم و فرزندانم را فدا می‌کنم. ما و فرزندان ما محکم ایستاده اند.

فرزند من مدافع حرم است و می‌گوید اگر داعشی را از رو به رو ببینیم اینطور که با آرمان رفتار کردند رفتار نمی‌کنیم. این‌ها باطن تمدن‌های عالم را نشان دادند که در ظاهر قشنگ است، ولی در باطن اوج شقاوت را به نمایش می‌گذارد، باور نمی‌کنیم باید در کنار کسانی نفس بکشیم که با عزیزدلمان اینگونه رفتار کردند. اگر چنین افرادی در جامعه هستند کسانی را هم داریم که از آرمان‌ها دفاع می‌کنند.

داعش صفتانی که برای برهم زدن امنیت کنار هم قرار گرفتند باید بدانند ما هر کداممان یک لشکر برای دفاع از آن چیزی هستیم که همه سرمایه مان را برایش دادیم. برادران و همسرم را هدیه کردم که بگویم برای دفاع از حق می‌ایستیم. این امنیت ثمره خون شهدا و تلاش‌های زیادی است.

فرزندانمان راهشان را زیبا انتخاب کردند/ کاش مادر آرمان فیلم شهادت پسرش را نبیند

مادر شهید محمد مهدی رضوان از شهدای امنیت نیز در این دیدار اظهار داشت: به منزل شهید آرمان آمدم تا بگویم حال دلتان را به خوبی درک می‌کنم. لحظه‌ای که فیلم آرمان را دیدم یاد شهادت پسرم افتادم و تنها حرفی که زدم گفتم الهی که هیچ وقت مادرش فیلم را نبیند. این شهدا در شهر خودشان، در حالی که چند خیابان با خانه خودش فاصله داشته‌اند توسط کسانی که ادعا دارند مسلمان و شیعه هستند به شهادت رسیدند. خانواده شهدایی، چون آرمان با افتخار سرشان بالاست، چون فرزندانشان زیبایی‌هایی را دیدند که دیگران ندیدند. در مسیر درستی قرار گرفتند و راه را زیبا انتخاب کردند. مادر شهید آرمان‌ها بدانند که نام بچه‌ها و بچه هایمان و نام شهدایمان در این مملکت خواهد درخشید و تاج افتخار ما می‌شود.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار