کد خبر: 1113713
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد؛
جهانی، از برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان خبر داد و گفت: ثبت نام در این جشنواره تا یک آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش جوان از لرستان، «علی جهانی»، امروز(14 آبان)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جامعه کارگری و کارفرمایی نخبه نقش ارزنده ای در پایداری و توسعه اقتصادی استان دارد.

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: باید نخبگان این قشر زحمتکش و پرتلاش  که بار سنگینی را جهت توسعه اقتصاد کشور به دوش می کشند به مردم و جامعه معرفی کرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان در آبان ماه سال جاری، گفت: سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کار و جستجوی شناسایی و معرفی نخبگان جامعه کارگری و کارفرمایی هر سال در سطح ملی و استانی همزمان با هفته کارگر برگزار می شود.

جهانی بیان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای استان می‌توانند با سامانه اینترنتی به آدرس الکترونیکی http://emtenan.mcls.gov . ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام برای حضور در این جشنواره در سراسر کشور از دهم آبان آغاز شده و تا یک آذر ادامه دارد.

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره سی و چهارمین جشنواره امتنان است.

وی گفت: اعتمادآفرینی، تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه های لازم برای تبادل و اشتراک گذاری اطلاعات، تجارت، دانش و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولیداز دیگر اهداف است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار