کد خبر: 1111345
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اقدامی اعتقادی و قلبی است، گفت: فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر اگر قلبی و دلی نباشد اثرگذار نخواهد شد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: کار آمران به معروف و ناهیان ازمنکر بسیار ارزشمند است و دارای پاداشی بزرگ است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امر به معروف و نهی از منکر را کار پیامبران و انبیاء الهی عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر اعتقادی و قلبی است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اگر قلبی و دلی نباشد اثرگذار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید بین نسل امروز فعالیت چشمگیری داشته باشند.

حجت الاسلام حیات الغیب به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان اشاره و عنوان کرد: برای مقابله با این اقدامات دشمن باید جدی تر عمل کرده و در فضای دانشگاه و مدارس بیشترفعالیت شود.

وی بر ضرورت با برنامه ریزی دقیق ستاد امر به معروف ونهی از منکر برای ترویج معروف ها و نهی از منکر ها گفت: با ترویج ارزش ها باید جلوی توطئه های فرهنگی دشمن گرفته شود.

بدترین منکر بدبینی مردم نسبت به نظام است

حجت الاسلام حیات الغیب بدترین منکر را بدبینی مردم نسبت به نظام عنوان کرد و بیان داشت: مسؤولان باید مواظب گفتار خود باشند و خلاف آنچه می گویند عمل نکنند که باعث بی اعتمادی مردم به نظام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار