کد خبر: 1034420
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
دبیرقرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان:
پرنیان با اشاره به برنامه های ویژه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان گفت: تحقق اهداف این قرارگاه نیازمند هم اندیشی و یاری دستگاه های اجرایی به ویژه نقش مردم است.

به گزارش  خبرنگار جوان از لرستان، ضرغام پرنیان، امروز(20 دی) در حاشیه جلسه با دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  پیرو تفاهم نامه منعقد شده فی مابین ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، جلسات استانی با رویکرد هم اندیشی  برگزار می شود.

دبیرقرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان با بیان اینکه امروز چهارمین جلسه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی با دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزار شده است، افزود: دراین جلسه ضمن بررسی مصوبات و برنامه های جلسات گذشته نکته نظرات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به  مبارزه با فساد وهم اندیشی ارائه شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه جهت تقویت همکاری ها و رسیدن به یک مدل مطلوب و منظم در این حوزه هم اندیشی شد.

 پرنیان افزود: با توجه به تفاهم نامه کشور توصیه شد، در بحث همکاری ها یک مدل بومی طراحی شود وتفاهم نامه ای براساس این مدل بومی فی مابین قرارگاه و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان منعقد شود.

وی خاطرنشان کرد:  رویکرد مهم برگزاری نشست های هم اندیشی این است که برنامه ریزی منسجم و کارشناسی شده ای به نحو احسن و دقت نظر جهت مبارزه با مفاسد انجام شود.

پرنیان ادامه داد: قرار گاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر خدمات ارزنده و قابل تحسین و اثرگذاری را در راستای مبارزه با مفاسد پیاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از ماموریت های قرارگاه مبارزه با مفاسد با ماموریت های شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تطبیق دارد، خاطرنشان کرد: الحمد الله دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دغدغه مند پی گیر، مسائل هستند و این دغدغه باعث دلگرمی برای قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان اظهار کرد: امیدواریم با هم اندیشی و هم فکری همه دستگاه های دلسوز در حوزه مبارزه با مفاسد بویژه نقش ویژه مردمی در بحث مبارزه با فساد بتوانیم چاره اندیشی کنیم تا منفذه های فساد و سوء استفاده های نابجا، رانت ها و باند بازی ها در استان رخت بر کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار