کد خبر: 1110420
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تأکید کرد؛
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در راه شهدا گامم برداریم، گفت: در ادامه این راه باید در برابر توطئه های دشمن آگاه بود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، صبح امروز، در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم که با حضور مدیران استانی در شهرستان دورود برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت استان لرستان گفت: ادامه حیات انقلاب به خون این شهدا نیازمند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان پای انقلاب هستند، افزود: دشمن داند خون شهدا تقدیم شده تا این انقلاب زنده بماند و هرگز اجازه تعرض به خاک این کشور را نخواهیم داد.

وی در ادامه با با اشاره به اینکه امروز خانواده شهدا، ایثارگر و جانبازان مورد هدف دشمن هستند، تأکید کرد: باید مراقب بود از بین این جامعه هدف دشمنی برای انقلاب ایجاد نشود چراکه این نوع دشمنی یک دشمنی سخت خواهد یود.

حجت الاسلام هاشمی هدف قرار دادن دانش آموزان را دیگر دسیسه امروز دشمن عنوان کرد و گفت: بصیرت افزایی، روشنگری و آگاه سازی نسل امروز در برابر دسیسه شوم دشمن ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شهدا خون خود را تقدیم انقلاب کردند تا امروز ما در سایه امنیت و آرامش زندگی و خدمت کنیم، تأکید کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم و در جهت تحقق اهداف و آرمان های شهدا گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: شهدا سینه سپر کردند تا ما امروز در آرامش زندگی کنیم در ادامه راه شهدا باید مراقب توطئه های دشمن بود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار