کد خبر: 1109673
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حضور احسان کرمی در شبکه من‌وتو
حضور احسان کرمی در برنامه‌ای از شبکه سلطنت‌طلب من‌وتو و اعلام خبر مهاجرت احسان کرمی با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.
حضور احسان کرمی در برنامه‌ای از شبکه سلطنت‌طلب من‌وتو و اعلام خبر مهاجرت احسان کرمی با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. کاربران در توئیت‌های خود حضور کرمی در شبکه من‌وتو را که بار‌ها ثابت کرده شبکه‌ای علیه مردم ایران و در راستای منافع انگلیس و امریکا در تضعیف ایران است، مصداقی از وطن‌فروشی و پشت کردن به ملت ایران دانستند. آن‌ها حرف‌های کرمی را در خصوص حمایت از مردم ایران، حرف‌هایی شعاری خواندند، چراکه من‌وتو نشان داده است چیزی جز تفرقه، جنگ و تحریم بیشتر برای مردم ایران نمی‌خواهد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است. 
 
 
 سامان ماهور:
یه متن میخوندم با عنوان جاسوس خوشبخت و جاسوس بدبخت... مثال جاسوس خوشبخت جاسوس اسرائیلی بود که از سران مصر شده بود... جاسوس بدبخت هم یه سرباز بود که برای جیره بیشتر غذا شده بود مخبر... اگر در وطن فروشی این مقاله را بازنویسی کنیم قطعاً آقای احسان کرمی همون وطن فروش بدبخت است! 
 محمد میری:
‏احسان کرمی هم با پیوستن به شبکه بهایی من‌وتو مزد مزدوریش را از انگلیس گرفت. بیچاره جوانانی که با طناب پوسیده سلبریتی‌های وطن فروش به چاه افتادند و بازیچه اهداف شخصی آن‌ها شدند. 
 عباس کلاهدوز:
راننده تاکسی تو تهرانپارس مدام داره به اغتشاشگران فحش میده بابت فراخوان امروز که البته تو خالی بود. میگه دو سال کرونا بس نبود الان هم چند وقتی مسافرمون کم شده بابت وحشی بازی‌ها. بصیرتش فقط اونجایی که گفت: هزینه خوش‌گذرونی مصی علینژاد، علی کریمی و احسان کرمی رو ما معمولی‌ها باید بدیم. 
 کریم حقی:
استخدام احسان کرمی در تلویزیون من‌وتو وابسته به اسرائیل و تحت کنترل بهایی‌ها و ستاد عملیات کودتا و فرار علی کریمی از ایران برای هزارمین بار ثابت می‌کند درد این‌ها انتقاد از نارسایی‌ها و دلسوزی برای کشور نیست، وگرنه همه ما یه جا‌هایی انتقاد‌هایی داریم. 
 محسن قدیری:
خب به سلامتی احسان کرمی مزد لجن پراکنی و پشت پا زدن به نظام رو گرفت شد مجری شبکه من و تو! بزن دست قشنگه رو. 
 محمد شیروانی:
این همه لگد زدی که آخرش بری من‌وتو؟! جدی جدی دلم برای این همه حقارتت سوخت آقای احسان کرمی... 
 لیا آبنوس:
احسان کرمی که موقع حادثه متروپل، یهو فیلمش وسط عروسی ساسی منتشر شد زیر هر توئیتش صد‌ها کاربر، دوروییش رو یادآوری میکردن. ناگهان سوراخ دعا رو پیدا کرد و با هشتگ «مهسا امینی» تا الان ۱۰۵ توئیت زده! جماعت اشک تمساح. 
 احسان تقدسی:
‎احسان کرمی: «وظیفه من همدردی با مردمه.» بزرگوار شما وسط غم و اشک مردم داشتی تو عروسی ساسی می‌رقصیدی و شاباش از روی زمین جمع میکردی، کدوم مردم؟
 رضا عبدی‌پور:
مظلوم این جمهوری اسلامی است که افرادی در رسانه‌اش مشهور شده‌اند و همان‌ها فردا علیه آن به ژست کارشناس می‌گیرند. مزدوران عجب نردبانی ساخته‌اند. ‎#احسان_کرمی
 نیما بوالحسنی:
مرتیکه لمپن رفته لندن نشسته تو شبکه‌ای که برای نابودی این ملت ایجاد شده، بعد نیشش رو باز کرده میگه مطمئنم شبکه شما به بهترین نحو با مردم هم‌صداست. ‎#احسان_کرمی
 علی جهان آرا:
احسان کرمی، با اولین حقوقت که ۵۰درصدش مالیات و بیمه کم شد میفهمی چی رو با چی عوض کردی. یک عمر در ایران چریدی و مفت گفتی و مالیات ندادی. دوران خوشی برات به‌سر اومد، با اولین فیش حقوقیت میفهمی از چی برات صحبت کردم. دیگه اون زندگی ایران را به‌خوابت هم نخواهی دید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
1
این را بفرمائید چگونه در سازمانی مهم افرادی که دارای تضاد زیاد در رفتار و تفکر در محیط کار و خارج از محیط کار هستند بکار گرفته میشوند و هستند؟!
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
0
با این مسائل ایدئولوژیک برخورد نکنیم. اولا هر کسی آزاده که هرجا حقوقش بهتره کار کنه در ثانی این فقط یه چهره است. نه باور داره نه ایده داره نه ایدئولوژی داره. فقط خوب صحبت میکنه همین.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار