کد خبر: 1109051
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی راهبرد امروز دشمن را تفرقه و اختلاف عنوان کرد و گفت: راهبرد اسلام و نظام اسلامی، وحدت، انسجام و همبستگی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، صبح امروز در مراسم اجتماع نیروهای مومن و انقلابی در پاسداری از انقلاب اسلامی در مصلی الغدیر با تبریک هفته وحدت و هفته فراجا به عموم مردم و سازمان نیروهای انتظامی گفت: راهبرد امروز دشمن تفرقه و اختلاف است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نظام سلطه با تفرقه و اختلاف برنامه ها و سیاست های خود را بر ملت ها حاکم می‌کند و گاهی اقلیت اندکی را بر اکثریت قریب به اتفاقی حاکم می نماید، افزود: در مقابله با چنین دشمنانی راهبرد اسلام و نظام اسلامی وحدت و انسجام و همبستگی است.

وی عنوان کرد: امام (ره) می فرماید که با هیئت اجتماعی به ریسمان الهی متصل شوید و متفرق نشوید هر کدام از ما از انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنیم؛ اگر این دفاع جدا از یکدیگر باشد در مقابل ایجاد اختلاف توسط دشمنان که با همدیگر متحد هستند و با هم ایجاد اختلاف می‌کنند این دفاع از اسلام و نظام اسلامی جدا از هم فایده‌ای ندارد یا کم فایده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه وقتی با همدیگر و با هیأت اجتماعی به دفاع برخاستیم و تهاجم کردیم به موفقیت نائل می شویم، عنوان داشت: در تمام فراز و نشیب هایی که انقلاب اسلامی طی کرده است و به موفقیت رسیده انسجام و وحدت و دفاع در کنار یکدیگر بوده است و قرآن ما را به وحدت و جهاد تبیین فرا می‌خواند و تبیین به معنای جدا کردن حق از باطل و رفع شبهه است.

وی در ادامه گفت: هدف از تبیین در قرآن را اندیشه ورزی و تفکری که مانع تردید شود، نشان دادن هدایت است تا ما دچار گمراهی نشویم، با جهاد تبیین اختلافات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه افزود: جهاد تبیین مسئولیت همه قاطبه ی مردم در همه زمان‌ها و مکان‌ها و فوری و قطعی است همه چیز در خدمت جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به اینکه ما در این مقطع وارد مرحله دیگری شده ایم دشمن شیوه‌های متفاوت را به کار گرفته و هر کدام از ما باید با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی با ابزارهای تاثیرگذار و با عمل و عکس العمل پیشتاز و پیشرو عمل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار