کد خبر: 1105918
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور با صدور بیانیه‌ای در محکومیت هجمه‌های اخیر، از حضور خانواده بزرگ کانون‌های مساجد در «اجتماع بزرگ امت رسول‌الله» خبر داد.
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی هجمه‌ها و هنجارشکنی‌های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی صورت پذیرفت؛ بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ» و کسانى که ستم کرده‏‌اند به زودى خواهند دانست به کدام بازگشتگاه برخواهند گشت. (سوره مبارکه شعرا، آیه ۲۲۷)

جسارت و توهین به ساحت آسمانی و نورانی مساجد، این بیوت الهی روی زمین و همچنین اماکن مقدس و آتش افروزی داعش‌گونه به این اماکن و به ساحت پرچم مقدس کشورمان از سوی افرادی که خود را منادی آزادی به سبک غربی می‌دانند، آن هم در واپسین روزهای ماه صفر و در آستانه رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت نوه گرامیشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت حضرت امام رضا (ع)، دل وجدان‌های بیدار و همه انسان‌های آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد. 

بدون تردید چنین اقدامات هنجارشکنانه و توهین به مقدسات که به بهانه آزادی و با حمایت و هدایت رسانه‌ها و گروهای معاند اسلام و نظام انقلابی ایران انجام می‌شود‌، خود بزرگترین خدشه به مفهوم مقدس آزادی است که سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، خون مبارک خویش را در همین راه نثار کردند و شکی نیست که  مردم مسلمان و آزاده ایران اسلامی نیز اجازه نخواهد داد این اقدامات سبعانه و ضد آموزه‌های دینی و انسانی در جامعه عادی انگاری شود. 

خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور ضمن ابراز انزجار و خشم و همچنین محکومیت این اقدامات ضد اسلامی و انسانی و آتش افروزی داعش گونه و اموی‌وار به ساحت پرچم جمهوری اسلامی ایران، اماکن مقدس، مساجد و خیمه‌گاه عزاداران اهل بیت (ع)، اعلام می‌دارد، فردا دوشادوش مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در «اجتماع بزرگ امت رسول الله» که از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند تا باحضور پرشور در کنار سایر آحاد امت غیور ایران اسلامی وحدت و ظلم ستیزی خویش را به همگان نمایان کنند.

به امید و فضل الهی، پرچم مقدس این نظام و انقلاب با دستان پر مهر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) به صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار