کد خبر: 1105519
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مسئول سازمان ورزش بسیج ویژه برنامه های این سازمان را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی ورزش بسیج، دکتر سید فخرالدین میرافضل مسئول سازمان ورزش بسیج در همین خصوص گفت: مسابقات ورزش های پایگاهی در چهار رشته پر طرفدار شامل(پینگ پنگ، دارت، آمادگی جسمانی و فوتبال دستی) از سطح پایگاه تا قهرمانی کشور به نحوی طراحی گردیده است که مرحله اول آن(در سطح پایگاه های مقاومت) همزمان با هفته دفاع مقدس شروع شده و در پایان (مسابقات کشوری) مصادف با هفته بسیج به میزبانی استان اصفهان خاتمه خواهد یافت.
وی همچنین در خصوص سایر برنامه های ورزش بسیج در این هفته بیان داشت؛ در حوزه ورزش همگانی و ورزش خواهران در این هفته سعی کرده ایم صعودهای سراسری خواهران بسیجی به ارتفاعات استانی را داشته باشیم و همچنین صعود به قله کلکچال را نیز به عنوان برنامه محوری در تاریخ ۷ مهرماه برای خواهران تدارک دیده ایم. در همین راستا از ورزش و تحرک خانواده ها غافل نبوده و پیاده روی خانوادگی را برای روز جمعه اول مهرماه در مراکز استان های سراسر کشور پیش بینی نموده ایم.
میرافضل در ادامه سخنان خود یاد آور گردید؛ از دیگر ویژه برنامه های این هفته مسابقات قهرمانی کشتی بسیج در شهرستان رامسر می باشد که به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران از ۶ لغایت ۸ مهرماه برگزار می گردد. که به حول قوه الهی بتوانیم در این هفته خدمات ارزشمندی را به ورزشکاران بسیجی این مرز و بوم ارائه نمائیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار