کد خبر: 1105378
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر توسط سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بین محرومان استان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.
سهیلا سعیدی

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان در آیین توزیع این بسته ها ضمن قدردانی از همکاری سپاه با کمیته امداد گفت: با برنامه ریزی و نشست های مشترک مقرر گردید ۳ هزار بسته آموزشی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج ادارات بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

وی بیان کرد: سپاه تاکنون در عرصه محرومیت زدایی در کنار کمیته امداد قرار داشته و در زمینه مواسات و همدلی، ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و خدمات فرهنگی توانسته یاور این نهاد حمایتی باشد.

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج کلید طلایی حل مشکلات است افزود: مراکز نیکوکاری و پاسگاههای بسیج نیز امسال همکاری ویژه ای در تهیه و توزیع بسته های تحصیلی داشته اند.

وی از ابتکار عمل مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز نیز قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر ۱۳۵۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند که تمامی اطلاعات این افراد و دانش آموزان نیازمند غیر تحت حمایت در این مرکز ثبت شده است.

وی یادآورشد: با کمک و مساعدت مالی خیران و کمیته امداد، امسال ۶۱ دانش آموز در دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند و ۷ نفر نیز رتبه زیر هزار کسب کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر