کد خبر: 1105363
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به تماس تلفنی رئیس‌جمهور با خانواده مهسا امینی
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان طی تماسی تلفنی با خانواده مهسا امینی که به تازگی پس از حضور در کلاس‌های ارشادی پلیس امنیت اخلاقی فوت شده بود، گفت: «دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان طی تماسی تلفنی با خانواده مهسا امینی که به تازگی پس از حضور در کلاس‌های ارشادی پلیس امنیت اخلاقی فوت شده بود، گفت: «دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک و همدرد غم و اندوهتان بدانید.» این اقدام رئیس‌جمهور با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد و کاربران با سلایق مختلف سیاسی از این اقدام حمایت کرده و آن را اعتمادآفرین دانستند. چهره‌های اصلاح‌طلب نیز از این اقدام آیت‌الله رئیسی استقبال کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.

عبدالله گنجی:
تماس رئیسی با خانواده مهسا امینی و او را دختر خود نامیدن و قول پیگیری عدم تضییع حق خانواده، کار ارزشمند و قابل تقدیر و نشان از اهمیت موضوع برای دولت است. لشگر فحاشان چند صد فحش هم نثار رئیسی کنند، اشکالی ندارد. این فحش‌ها خود شاخصی برای درستی و ارزشمندی کار اوست.
علی نادری:
هیاهو‌ها می‌گوید نهاد‌های رسمی مقابل زنان و دختران کشورند، اما واقعیت ماجرا همین جمله رئیس‌جمهور است. خانواده؛ خانواده‌ای که پدر رفتن خاری به پایش را هم تحمل نمی‌کند. حتی اگر در اجرای سیاستی اعضای خانواده از هم دلخور باشند، باز می‌دانند که دل همسایه به حال این خانواده نسوخته است.
امین توکلی:
آیت‌الله رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی: «همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌دانم، دختر شما همچون دختر خود من است و احساسم این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خودم پیش آمده» این موضع رسمی گفتمان انقلاب اسلامی از زبان رئیس‌جمهور انقلابی است.
حسین مهدی:
تماس تلفنی آیت‌الله رئیسی با خانواده مهسا امینی و اینکه بگوید مهسا مانند دختر خود من هست، حرفی برازنده مقام ریاست جمهوری است. رئیس‌جمهور باید مانند پدر، دلسوز همه مردم باشد چه آن‌هایی که به او رأی داده‌اند و چه نداده‌اند، چه آن‌هایی که با سلایق او همسویند و چه آن‌ها که نیستند.
بهزاد مهرکش:
تماس تلفنی آیت‌الله رئیسی باخانواده مهسا امینی تمام پروژه‌های بعدی کاسبان سیاسی این اتفاق ناگوار را بهم زد؛ به نظر می‌رسد با این تماس، رقص ضدانقلاب و برخی اصلاح‌طلبان روی خون مهسا امینی اکنون به عزا تبدیل شده باشد؛ فرصت خوبی است که دادستان نیز به دروغ ضرب و شتم مهسا امینی ورود کند.
فرید مدرسی:
آقای رئیس‌جمهور به نیکویی و درایت، با خانواده مهسا امینی تماس گرفت و تسلیت گفت و پیگیری آن را متعهد شد. این اقدام و پیگیری نتیجه‌محور و اصلاح اقدامات آسیب‌زا وظیفه حاکمیت است. آقای ابراهیم رئیسی به آنان گفت: دختر شما، همچون دختر من است.
بهروز عزیزی:
رئیسی گفته تا ته ماجرای مهسا امینی رو پیگیری می‌کنه، دمت گرم آقای رئیس‌جمهور.
محمد فاضلی:
تماس ابراهیم رئیسی با خانواده مهسا امینی از منظر سیاست و اخلاق کار درستی است. اطمینان دادن به خانواده، و معطوف شدن دستور ایشان به رسیدگی و گزارش قضایی روشن، اقدام اعتمادساز و آرامش‌بخش است. بی‌نتیجه ماندن و مشمول مرور زمان شدن دستور هم بی‌اعتمادی را تشدید می‌کند.
عباس عبدی:
تماس تلفنی آقای رئیسی با خانواده ژینا امینی از نظر اخلاقی و عاطفی پسندیده است به شرطی که این گام اول باشد نه آخر. به عنوان رئیس‌جمهور باید گام‌های بعدی را برای برچیدن چنین وضعی بردارد. قولش داده شده امیدواریم عمل هم بشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار