کد خبر: 1104656
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
تعداد ۱۲ هزار و ۲۰۰ علائم ایمنی راه ها (اخطاری، انتظامی، مسیرنما و ...) در محورهای خراسان شمالی طی ۵ ماه گذشته تهیه، نصب و تعمیر شد.
سهیلا سعیدی

محمد مشتری، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی این مدت ۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی راه ها با اولویت نقاط پرتصادف، راه های آسیایی و گردشگری تهیه، نصب و تعمیر و ۹۰ کیلومتر شیار لرزاننده (رامبل استریپس) طولی با اولویت میانه راه های دوخطه اجرا شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اجرای علائم افقی و خط نوشته ها به طول ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع خبر داد و افزود: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ های موجود با اولویت کاربرد حفاظ بتنی در جا یا مفصلی (حسب تشخیص) به طول ۴ کیلومتر از دیگر اقداماتی است که در این مدت به منظور افزایش ایمنی و حریم راه ها انجام شده است.

وی اظهارکرد: تعداد ۴۳۰ عدد سر گاردریل ها (با اولویت بالی شکل و مهار در خاک)، موانع صلب و دماغه ها و نصب ناحیه انتقالی پل ها در ۵ ماهه امسال ایمن سازی شد.

محمد مشتری همچنین به اجرای خط کشی سرد ۵۶۰ کیلومتر از راه های استان اشاره کرد و ادامه داد: نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطرنما، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی حریم راه ها و آشکارسازی نقاط پر تصادف در طول محورها از جمله اقدامات این اداره کل به منظور ایمن سازی محورها می باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر