کد خبر: 1104318
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
سازمان هواشناسی مطرح کرد
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، سمنان و تهران بارش باران رخ می‌دهد.

سرویس جامعه جوان آنلاین: امروز در گیلان، مازندران، همچنین برخی مناطق استان‌های گلستان اردبیل، خراسان شمالی شمال خراسان رضوی شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات سمنان و شرق تهران بارش باران و در بعضی مناطق ویژه ارتفاعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

یکشنبه در برخی مناطق گیلان مازندرانه اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی دوشنبه در ارتفاعات گیلان، مازندران و ارتفاعات جنوبی البرز مرکزی بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد. همچنین شنبه در ارتفاعات واقع در هرمزگان و فارس و یکشبه در دامنه و ارتفاعات هرمزگان فارس و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

اواخر وقت چهارشنبه در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد دوشنبه و سه شنبه دما در اردمیل و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش می‌یابد امروز و فردا در برخی ساعات در شرق، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید در برخی مناطق ویژه منطقه زابل خیزش گردوخاک بیش بینی می‌شود همچنین در ایلام و خوزستان در برخی عماعات سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گرودخاک در نوار غربی این دو استان دور از انتظار نیست.

دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات فر نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل و چهارشنبه در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور سرعت وزش باد افزایش خواهد بافت امروز و فردا دریای خزر مواج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار