کد خبر: 1104299
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی زائران در آن سوی مرز مسئله حمل و نقل است، گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را به شهر کوت در عراق اعزام کردیم تا برای حمل و نقل زائران کمک کنند.
 
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت و گو با شبکه خبر گفت: از زائران تقاضا می‌کنم تا از نیت سفر خود بگذرند و به شهرهایشان برگردند.

وی با بیان اینکه طرف عراقی درخواست کرده است که به دلیل مشکلات زیرساخت‌ها زائران دیگر به این کشور مراجعه نکنند، گفت: وضعیت آب و هوا در عراق به اوج گرما رسیده است و تحمل سخت است.

میراحمدی بار دیگر از مردم تقاضا کرد که از سفر به سمت شهرهای مرزی منصرف شوند و گفت: اگر افرادی که همچنان اصرار به آمدن دارند از سفر منصرف شوند هیچ مشکل دیگری نداریم و اوضاع تحت کنترل است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اما اگر بخواهند همچنان به مرزها مراجعه کنند کنترل از دست می‌رود و هم خودشان دچار مشکل می‌شوند و هم جاده‌ها بسته می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی زائران در آن سوی مرز مساله حمل و نقل است، گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را به شهر کوت در عراق ارسال کردیم تا برای حمل و نقل زائران کمک کنند.

میراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه قیمت حمل و نقل و جابه جایی در عراق چند برابر شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار