کد خبر: 1102969
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
مراسم بهره برداری از پروژه های نخست شرکت گاز استان البرز در شهر طالقان با اعتباری بالغ بر هزار و 117 میلیارد ریال در هفته دولت برگزار شد.

سیدرضا غفاریان  در مراسم بهره برداری از گازرسانی به 26 روستای شهر طالقان که با حضور استاندار و سایر مسئولان استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته در هفته دولت مراسم گازرسانی به دو روستا جشن گرفته شد، این در حالی است که در هفته دولت در استان البرز فقط در شهر طالقان گازرسانی به 26 روستا جشن گرفته می شود.

وی با بیان اینکه روستاهایی که هنوز به آن عملیات گازرسانی انجام نشده است در موقعیت های جغرافیایی صعب العبور قرار دارند، ادامه داد: در این پروژه که به 26 روستا گازرسانی شده 134 کیلومتر شبکه گذاری و خط تغذیه انجام شده که اعتباری بالغ بر هزار و 117 میلیارد ریال صرف این پروژه ها شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: با گازرسانی به این 26 روستا که در موقعیت سخت جغرافیایی در شهر طالقان قرار دارند، 2 هزار و 89 خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

غفاریان اضافه کرد: با انتخاب «سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» در شرکت گاز استان البرز تلاش می کنیم تا در 18 ماه آینده به همه نقاط استان البرز و حتی دورترین روستاها در این استان خدمات گازرسانی ارائه شود زیرا معتقدیم که روستا محور توسعه است و اگر خواسته باشیم مهاجرت معکوس داشته باشیم باید همه نوع خدمت از جمله خدمت گازرسانی را به روستاها بیاوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار