کد خبر: 1102449
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
مسئول انجمن کلام حوزه علمیه قم:
حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، گفت: حوزه علمیه خواهران و برادران استان لرستان آمادگی راه اندازی سطح چهار کلام را دارد و پیگیری های لازم انجام شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد تقی سبحانی»،  در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که در کانون ادب خرم آباد برگزار شد، به ظرفیت حوزه علمیه لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: اساتید حوزه علمیه استان لرستان دارای دانش و تجارب لازم برای ایجاد سطح چهار کلام هستند.

 وی عنوان کرد: از ظرفیت و توانمندی اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران استان لرستان در بخش کلام توان به خوبی در سطح چهار استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرسول هاجری»، در ادامه این نشست افزود: برگزاری نشست های دانش افزایی در حوزه علمیه استان لرستان اقدامی ضروری و ارزشمند است.

مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست ها می تواند در ارتقاء سطح علمی حوزه استان تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در ادامه با اشاره به پیشینه پربار حوزه علیمیه لرستان، گفت: ارتقاء علمی، اخلاقی، کلامی و دانش در حوزه ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان وظیفه خود را ارتقاء جایگاه حوزه علمیه استان و پیگیری ایجاد رشته‌های تخصصی اعلام کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان و حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز در این نشست گزارش هایی ارائه دادند و آمادگی لازم را برای راه اندازی سطح چهار کلام اعلام کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار