کد خبر: 1083526
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:
مهرابی گفت: با توجه به ظرفیت مدارس علمیه خواهران لرستان، در سال تحصیلی جدید 300 طلبه در سطح دو و 80 طلبه در سطح 3 پذیرش می شود.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار جوان در لرستان، با بیان اینکه امروز(15 فروردین ماه)، نام نویسی پذیرش حوزه های علمیه خواهران لرستان آغاز شده است، بیان داشت: پذیرش در دو مقطع تحصیلی سطح دو و سطح سه حوزه انجام می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: پذیرش مقطع عمومی سطح 2(کارشناسی) از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی انجام می شود و داوطلبان پس از موفقیت در این دوره ها سال تحصیلی را در مدارس علمیه آغاز می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش مقطع عالی (سطح سه/کارشناسی ارشد) نیز به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در رشته های تخصصی تفسير و علوم‌ قرآنی، فقه ‌و اصول، کلام با گرایش امامت انجام می شود.

مهرابی در ادامه یادآور شد: داوطلبان پس از موفقیت در مراحل پذیرش، در مدارس علمیه خواهران خرم آباد، دورود و بروجرد در سطح سه مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی عنوان داشت: داوطلبان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه راهنما می توانند به مدارس علمیه خواهران در سراسر استان و سایت پذیرش به آدرس paziresh.whc.ir مراجعه نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: ظرفیت پذیرش مدارس علمیه سطح دو استان 300 طلبه و مدارس علمیه سطح سه را 80 طلبه عنوان کرد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار