کد خبر: 1101109
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه یکی از مهم ترین مشکلات بزرگ خبرنگاران نداشتن امنیت شغلی است که البته دولت سیزدهم در این خصوص در حال برداشتن قدم های بسیاری بوده و اقدامات خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

سعید جابری انصاری در آیین تجلیل از خبرنگاران استان البرز با بیان اینکه در راستای حمایت های هر چه بیشتر از خبرنگاران تصمیم های خوبی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شده است اظهار داشت: تلاش ما بر این بوده و هست که بتوانیم مشکلات اصحاب رسانه را به انتقال دادن به وزارتخانه برطرف کنیم.
وی تصویب آیین نامه جامع رسانه ای کشور را از دیگر فعالیت ها در راستای حمایت از اصحاب رسانه عنوان و تصریح کرد: در استان نیز با ایجاد بانک جامع اطلاعاتی در حال تلاش هستیم تا مشکل بیمه تامین اجتماعی این قشر را برطرف کنیم که به همین منظور مذاکراتی با بیمه صورت کرفته تا دغدغه خبرنگاران در این بخش مرتفع شود.
ایرنا در البرز جهادی عمل می کند
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه ای مانند خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر البرز امروز در حال کار جهادی هستند تصریح کرد: شاهد هستیم که حتی در پاسی از شب در تماس با مدیر و خبرنگاران این مرکز جوابگو بوده و در همان ساعات نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی سازی اقدام می کنند.
جابری انصاری در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل بانک اطلاعاتی در حوزه فضای مجازی را از دیگر اقدامات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز عنوان و خاطرنشان کرد: انتظار می رود که مدیران این کانال ها با هدف ساماندهی و فعالیت در این فضا از ظرفیت بانک اطلاعاتی استفاده کرده که البته سیاست های تشویقی نیز برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
وی با بیان اینکه امیدآفرینی یکی از مهم ترین وظایف امروز در جامعه است گفت: ایجاد این امید وظیفه ای است که همه باید به عهده گرفته و نباید بی تفاوت از کنار آنها گذشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار