کد خبر: 1101089
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خبرداد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ۵ هزار و ۱۰۰ نفر واجد شرایط این طرح بودند که تا کنون دو هزار و ۶۲۱ نفر رسمی شدند، تعدادی در حال گزینش هستند و تعدادی مدارکشون احراز نشده است.

سلیمان رستمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای مدافع حرم این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس خبرنگاران زیادی جان خود را به خطر انداختند تا مجاهدت و ایثار رزمندگان را به نمایش بگذارند، گفت: نقش اصحاب رسانه در برهه ای از تاریخ ماندگان و ارزشمند است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و حمایت از این قشر به آگاه‌سازی اقشار جامعه کمک کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، افزود: ۱۰۷ تن آزادگان البرزی که پس از سال‌ها به میهن بازگشتند جان خود را از دست دادند و به یاران شهید خود پیوستند؛ همچنین ۱۵ تن از رزمندگان البرزی در اسارت به شهادت رسیدند.رستمیان بیان کرد: امروز باید به نسلی که در راه است و در گام دوم انقلاب نقش ایفا می‌کنند رشادت و ایثارگری هشت سال دفاع مقدس را تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن در سال‌های جنگ این بود که انقلاب را در نطفه خفه کنند، اضافه کرد: این روح والای رزمندگان بود که در مقابل تمام ارتش و تسلیحات دشمن ایستادند و موفق و پیروزی را برای کشور قه ارمغان آوردند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: امروز جامعه قدر آزادگان، ایثارگران، مجاهدات و خانواده شهدا را می‌دانند چرا که روحیه از خود گذشتگی آنان بود که امنیت امروز کشور را رقم زد.

وی در ادامه با اشاره به قانون تبدیل نیرو ایثارگران، افزود: ۵ هزار و ۱۰۰ نفر واجد شرایط این طرح بودند که تا کنون دو هزار و ۶۲۱ نفر رسمی شدند، تعدادی در حال گزینش هستند و تعدادی مدارکشون احراز نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار