کد خبر: 1101024
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
قائم مقام شهردار تبریز گفت: شهرداری تنها واگذار کننده زمین به سرمایه گذار نیست، بلکه به عنوان شریک پیشگام امور سرمایه‌گذاری است.

محبوب تیزپاز در جلسه هماهنگی مدیران سرمایه گذاری مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت و ضرورت جذب سرمایه گذاری در پروژه های شهری افزود: امنیت سرمایه گذاری و درآمد سرمایه گذاران اصل و اساس سرمایه گذاری است و هماهنگی بین بخشی در بین مجموعه های شهرداری با در نظر گرفتن این اصل باید انجام شود.

وی اظهار داشت: شهرهای توسعه یافته با افراد توانمند و سرمایه گذاران شناخته می شوند که با تعیین هدف گذاری و راهبرد مشخص همانند تدوین شیوه نامه سرمایه گذاری می توان از برخی عدم موفقیت ها در پروژه های سرمایه گذاری جلوگیری کرد.

تیزپاز، با اشاره به تغییر رویکرد مدیریت شهری از پروژه های کوچک سرمایه گذاری به پروژه های بزرگتر، ادامه داد: اهمیت امور سرمایه گذاری بیش از گذشته بوده و مسوولیت صفر تا ۱۰۰ پروژه های سرمایه گذاری بر عهده مدیران مناطق و سازمان ها است و به همین خاطر باید طبق نظام‌نامه مشخصی با هماهنگی سازمان سرمایه گذاری انجام شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز نیز در این جلسه با تاکید بر هماهنگی بیشتر بین مناطق و سازمان ها گفت: نگاه هماهنگ و هدفمند پیرامون پروژه های سرمایه گذاری، امکان پیشرفت و تعیین تکلیف برخی پروژه های راکد را تسریع می کند.

رضا خلیلی، افزود: سازمان سرمایه گذاری درصدد تعامل و هماهنگی بیشتر و ترسیم پنجره واحد برای جذب سرمایه گذاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر