کد خبر: 1100877
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبرداد
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: فعالیت فضای مجازی در استان البرز تخصصی می شود و از ظرفیت همه نهادها به ویژه جبهه انقلاب اسلامی بهره گیری خواهد شد.

سعید جابری انصاری در گفتگوی زنده رادیویی در برنامه پاتوق هنر که  از رادیو البرز پخش شد، اظهار داشت: نگاه ما در مدیریت فضای مجازی تبعیت پذیری از تاکیدات مقام معظم رهبری است و می بایست زمین دشمن در موضوع فضای مجازی به خوبی شناسایی شود.از این روی تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل الخطاب کار در مدیریت فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی، تولید کنندگان محتوا و اشاعه دهندگان موضوعات می بایست نسبت به مخاطبین مسئولیت پذیر باشند و حس امید و نشاط در سطح جامعه باید گسترانیده شود.

جابری گفت: افرادی که وارد چرخه اطلاع رسانی شده اند آموزش می بینند و ارتقا سطح سواد رسانه ای آنها در دستور کار است.

وی افزود: در استان البرز، شهرستان به شهرستان اطلاعات گردانندگان کانال ها در حال تهیه است ومدیران کانال های خبری و مجازی باید ثبت مشخصات کنند، همچنین راهبران رسانه ای گروه ها، شبکه های مذهبی، فرهنگی، هنری، خبری و.. هم به بانک اطلاعاتی بپیوندند که در نهایت بانک اطلاعاتی تکمیل شده پالایش و ارزیابی مشخصات می شود.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: علاوه بر رسانه های فعال که در بانک جامع خبرنگاران ثبت نام کرده اند، صاحبان تریبون نیز اعلام فعالیت نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: خدمات استاندار جهادی البرز به مردم باید در فضای مجازی منعکس شود.

جابری انصاری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: فعالیت فضای مجازی در استان تخصصی می شود و از ظرفیت همه نهادها به ویژه جبهه انقلاب اسلامی بهره گیری خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: براساس راهبردهای معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی فضای مجازی راهبردهای بخشی از مسیر در مدیریت فضای مجازی طی شده است.

وی در پایان گفت: تلاش می شود با کمک تمامی دلسوزان قدرت واحد رسانه ای در استان البرز ایجاد نماییم که از صدا و سیمای مرکز البرز خواستاریم در اعلام فراخوان تکمیل بانک فعالان عرصه مجازی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البز را همراهی نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار