کد خبر: 1100555
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
فرمانده انتظامی البرز :
فرمانده انتظامی البرز در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان فرماندهی یگان امداد استان خدمت به مردم در لباس پلیس را یک افتخار و نعمت الهی برای کارکنان قلمداد کرد.

سردار عباسعلی محمدیان در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان فرماندهی یگان امداد استان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری و اسارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: امام حسین (ع) با قیام و فدا کردن جان خود و عزیزانش درس زندگی و آزادگی را به ما آموخته است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در ایام محرم افتخار تأمین امنیت مراسم عزاداری بر عهده داشت، گفت: خدمت به مردم و امت حزب الله در لباس پلیس افتخاری بس بزرگ و فرصتی غنیمت برای جمع آوری توشه آخرت است.

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن اشاره به سختی‌های فراوان حرفه پلیسی، اظهار داشت: اگر ما در این مسیر نیت خود را الهی نکنیم و با عشق و علاقه در این کار مشغول نشویم، امکان ادامه خدمت وجود نخواهد داشت.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هیئت رئیسه فراجا و انتظامی استان دائماً دغدغه معیشت کارکنان را داشته و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت انقلابی و اقداماتی که صورت گرفته، در آینده نزدیک در حوزه معیشت و مسکن کارکنان خبرهای خوبی را خواهیم شنید.

سردار محمدیان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان فرماندهی یگان امداد، خاطرنشان کرد: رعایت نظم و انضباط و تلاش حداکثری برای ارتقا امنیت شهروندان از اصولی است که باید مد نظر مأموران و فرماندهان یگان امداد باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار