کد خبر: 1100304
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
یک پژوهشگر مسائل سیاسی با اشاره به یادداشت اخیر موسوی گفت: میرحسین موسوی با این یادداشت در قامت یک حامی تمام عیار تروریست‌های داعشی ظاهر شد و از این جهت می‌توان گفت حمایت از جبهه صهیونیستی ـ تکفیری ایستگاه آخر موسوی است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب «کروبی در مدار سقوط» با اشاره به یادداشت اخیر موسوی گفت: میرحسین موسوی به عنوان یکی از سران داخلی فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال ۸۸، اخیرا با صدور بیانیه براندازانه، در قامت یک حامی تمام عیار تروریست‌های داعشی ظاهر شد و از این جهت می‌توان گفت حمایت از جبهه صهیونیستی-تکفیری ایستگاه آخر موسوی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یاد آن پیر جماران به خیر که آن روز قلم در دست گرفته بود تا از یکی از خوش سابقه‌های ساده لوحی که در تکمیل پازل گروهک تروریستی منافقین سنگ تمام گذاشت، اعلام برائت کند، این شد که قلم را در خون دل فرو برد و بر جریده تاریخ نوشت: «من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم، هرگز چشم پوشی نکنم...»

پاک اندیش با اشاره به هتک حرمت به ساحت مدافعان حرم در یادداشت موسوی، افزود: اینک شاهد حلول سرکرده داعش در کالبد سرکرده فتنه۸۸ هستیم و ائتلاف ناهمگنی که سال ۸۸ توسط «عمال داخلی بدتر از خارجی» با سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی از جمله منافقین صورت گرفت، در مواضع اخیر موسوی به وضوح آشکار شد و به واقع این بیانیه یک حمایت تمام عیار از سلفی‌گری و تکفیری‌هاست.

این پژوهشگر انقلاب اسلامی با تاکید به اینکه عمر سیاسی موسوی مدت‌هاست پایان یافته، افزود: در حقیقت میرحسین موسوی به آخر خط رسیده و با این بیانیه انتحارگونه، در جلوه‌ای خود را عرضه کرد تا برای مردمی که آبرویی برایش قائل نیستند، توجهی دست و پا کند و شکست گفتمانی خود را در لوای این هرزگی‌ها پنهان دارد.

پاک اندیش مواضع اخیر موسوی را محصول هم‌نشینی با مهره‌های هرز شده و دلبسته به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دانست و افزود: آذر ماه ۱۳۹۱ بود که در جریان فتنه ۸۸، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرد که «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!» و شیمون پرز، رئیس‌جمهور رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند!»

نویسنده کتاب «کروبی در مدار سقوط» با طرح این پرسش که چرا اصلاح طلبان تاکنون نسبت به رد این اظهارات صهیونیست‌ها بیانیه‌ای صادر نکرده اند؟ گفت: سوال بعدی این است که اکنون نسبتِ جریان اصلاح‌طلب در برابر بیانیه براندازانه موسوی چیست؟!

پاک اندیش در ادامه افزود: سناتور جنگ طلب آمریکایی «مک‌کین» در فصل ۲۵ کتاب «سایه عقاب‌ها» که در سال ۱۳۸۴ [چهار سال قبل از فتنه ۸۸]چاپ و منتشر شده بود، حتی عنوان رنگ جنبش موسوم به «سبز» در سال ۱۳۸۸ را نیز پیش‌بینی و به نوعی انتخاب کرده بود. مک کین که آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را با خود به گور برد در همایش «بنیاد ملی حمایت از دموکراسی» که در اثنای سالگرد انتخابات ایران در اوایل تابستان ۱۳۸۹ برگزار شد، گفته بود: «سبز‌ها سربازان ما هستند»؛ و امروز موسوی با انتشار سند پادوییِ آمریکایی_صهیونیستیِ خود، مهر تاییدی بر این گفته مک‌کین زد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی خاطر نشان داشت: امروز ایرانیان دیدند چه کسی آشکارا همنوا با صهیونیست‌ها شده است.

پاک اندیش تصریح کرد: «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام»؛ این جمله‌ای بود که حضرت روح‌الله (ره) برای جنگی بی پایان با فتنه‌گرانی که همدستی با دشمنان اسلام را به حلاوت خدمت در حکومت اسلامی ترجیح دهند، به یادگار گذاشت و راه تبری جستن از آن‌ها را برای پیروانش زنده نگه داشت.

این مدرس دانشگاه در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم آل الله واظهار داشت: یاد حاج حسین همدانی پر افتخار و حاج قاسم عزیز، سردار دل‌ها زنده و گرامی باد که برای ثبت در تاریخ برایمان این جمله را به یادگار گذاشت و گفت: «برادران، رزمندگان، یادگاران جنگ؛ یکی از شئون عاقبت به خیری نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری همین است.»

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار