کد خبر: 1100108
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
روزگذشته و در میدان فلسطین رقم خورد
درپی حملات هوایی و توپخانه‌ای اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه که به شهادت ده‌ها فلسطینی بی دفاع از جمله ۱۵ کودک منجر شد، مردم عاشورایی تهران روز گذشته با تجمع در میدان فلسطین، با محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه، تأکید کردند فصل جدیدی از رویارویی آغاز شده و دوران بزن در رو برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها تمام شده است. تجمع‌کنندگان با سردادن شعار‌هایی همچون «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله» انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

درپی حملات هوایی و توپخانه‌ای اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه که به شهادت ده‌ها فلسطینی بی دفاع از جمله ۱۵ کودک منجر شد، مردم عاشورایی تهران روز گذشته با تجمع در میدان فلسطین، با محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه، تأکید کردند فصل جدیدی از رویارویی آغاز شده و دوران بزن در رو برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها تمام شده است. تجمع‌کنندگان با سردادن شعار‌هایی همچون «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله» انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
روند پر کردن دست فلسطینیان را ادامه می‌دهیم
به گزارش فارس، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع تهرانی‌ها در دفاع از غزه طی سخنانی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی دست فلسطینیان را پر کرد، تصریح کرد: این روند دایمی است و سپاه این راه را ادامه خواهد داد.
سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی گفت: از روز اول نهضت اسلامی در سال ۴۲ امام خمینی (ره)، فلسطین را مهم‌ترین مسئله جهان اسلام اعلام کرد و بیش از ۵۵ سال است که شعار انقلاب اسلامی قرار گرفته است. سردار فدوی در تجمع ضد صهیونیستی میدان فلسطین تهران گفت: از روز اول نهضت اسلامی در سال ۴۲، امام خمینی (ره) فلسطین را مهم‌ترین مسئله جهان اسلام اعلام کرد و بیش از ۵۵ سال است که شعار انقلاب اسلامی قرار گرفته است. جبهه حق انقلاب اسلامی رو به جلوست، زیرا دستور خداوند را انجام می‌دهد. این جبهه اقدام ابتدایی می‌کند و برای جبهه باطل شرط مشخص می‌کند، جبهه باطل هم ناچار است شرط جبهه حق را بپذیرد. صهیونیست‌ها حتی نتوانستند در برابر جهاد اسلامی تاب بیاورند و شرط هایش را پذیرفتند. جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: ما هر روز بر اساس وظیفه مان، باید توانمندیمان را بیشتر کنیم. در همه مجموعه‌های فلسطینی، عراقی، یمنی، سوری و... روند افزایش توانمندی دایمی است.
سردار فدوی گفت: سران کشور‌های اسلامی که شکم‌هایتان از حرام پر شده، حتماً سرنوشت شما با امریکایی‌ها گره خورده و رو به نابودی است. این سران نباید به کودک کش‌ها و جنایتکار‌ها بپیوندند. جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جبهه حق انقلاب اسلامی در مرحله سوم است و حالا جبهه باطل یعنی امریکایی ها، صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های‌شان باید به دنبال بازدارندگی بروند. در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، روند دایمی حرکت رو به جلوی جبهه حق توقف ندارد.
سردار فدوی گفت: با پر کردن دست دلدادگان انقلاب اسلامی، باعث می‌شویم آن‌ها به صورت مستقل عمل کنند. جبهه باطل میلیارد‌ها میلیارد در راه بی مصرفی که پیروزی در آن نبوده، خرج کرده و مردم کشورهایشان باید مطالبه کنند که چرا پول‌هایشان را در این مسیر هزینه کرده‌اند. او تأکید کرد: هر کجا دلدادگان انقلاب اسلامی باشند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست آن‌ها را پر می‌کند. رسانه‌های ما و دنیای اسلام مواظب باشند که جبهه باطل شک را در جبهه حق رواج ندهد. فلسطین تا زمان محو اسرائیل مسئله اول اسلام خواهد بود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: به دلیل اینکه رژیم صهیونیستی ظالم و باطل است، ان‌شاءالله ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.
نبرد با صهیونیست‌ها تا زوال این رژیم
همچنین در این مراسم «خالد قدومی»، رئیس دفتر جنبش حماس در تهران، طی سخنانی با تأکید براینکه دشمن کودک‌کش صهیونیستی در برابر هدف قرار دادن غیر نظامیان در روز‌های اخیر مسئول است، تصریح کرد: نبرد ما با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و هدف راهبردی این نبرد، زوال و نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین از نهر تا بحر است. رئیس دفتر جنبش حماس در تهران در تشریح ابعاد نبرد‌های اخیر فلسطینیان با رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: نه فقط در غزه، بلکه در کرانه باختری و قدس شریف، فلسطینیان حدود ۲۰ نقطه با صهیونیست‌ها وارد نبرد شدند و این یک جنگ تمام‌عیار است. وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بر روح مطهر شهید سلیمانی سلام می‌فرستیم که این شعار را به ما آموخت که ما ملت امام حسینیم.
پایان دوران بزن دررو برای صهیونیست‌ها
مردم تهران در پایان تجمع خود در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی دفاع و مظلوم غزه، از سران این رژیم و حامیان آن‌ها به عنوان شمر و یزید‌های زمانه یاد و اعلام کردند: محرم سال ۱۴۴۴ در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی بار دیگر حقیقت جنگ حق و باطل را در یک میدان واقعی و در سرزمینی اشغال شده توسط یزیدیان زمان، فراروی حق طلبان و ظلم ستیزان جهان قرار داد و در صحنه جنگ سه روزه رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی فلسطین که با بمباران و حملات وحشیانه به غزه و ترور سه فرمانده عالیقدر جهاد اسلامی با شهادت مظلومانه ۴۴ تن از مردم فلسطین از جمله ۱۵ کودک و نیز مجروحیت ۳۶۰ فلسطینی انجامید، درس‌های بزرگی برای جبهه حق و باطل به ویژه صهیونیسم خونخوار و نژادپرست در پی داشت. بی شک مقاومت ده‌ها ساله فلسطین قهرمان برابر غاصبان قدس شریف که امروز در سایه وحدت و اتحاد گروه‌های مبارز فلسطینی بالنده‌تر و مقتدرتر از هر دوره تاریخی برابر رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی صف‌آرایی کرده است و در جنگ اخیر با شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک، صهیونیست‌ها را ذلیلانه و ملتمسانه به گدایی آتش‌بس در چارچوب شروط جهاد اسلامی وادار ساخت، نشان می‌دهد دوران بزن دررو برای صهیونیست‌ها و حامیان آن پایان یافته است و ارتقای ظرفیت‌های مقاومت فلسطین و دستیابی آن به قدرت بازدارندگی، معادلات را تغییر و در فصل جدید مبارزه، فلسطینی‌های غیور و شجاع، کوچک‌ترین ضربه و حمله از سوی رژیم صهیونیستی را با بزرگ‌ترین واکنش‌ها و پاسخ‌های کوبنده و پشیمان‌کننده همراه خواهند ساخت.
امت اسلامی باور دارد فرجام این نبرد سرنوشت ساز با پیروزی خون بر شمشیر نوشته شده است و رسوای تراژدی غم انگیز ظلم و اشغالگری به مانند عاشورای ۶۱ هجری، یزیدیان زمانه و شمر امروز جهان اسرائیل غاصب و حامیان منفور آن خواهند بود.
مردم قهرمان و عاشورایی تهران به عنوان قطره‌ای از اقیانوس بیکرانه ملت عظیم‌الشأن و ضدصهیونیستی ایران، با اقتدا به سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین و علمدار عاشورا قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس (علیهم السلام) ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و ترور فرماندهان عالیقدر و شجاع جهاد اسلامی فلسطین اعلام می‌دارند:
۱. از مجامع و سازمان‌های بین المللی مدعی صیانت از حقوق بشر که با سکوت و بی عملی نسبت به مسئولیت‌های خطیر خود در قبال جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، موجب تداوم اشغالگری و تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها به سرزمین و ملت مظلوم فلسطین شده‌اند می‌خواهیم با شکستن قفل سکوت، شجاعانه به وظایف انسانی سنگین خود اندیشیده و با محکومیت وحشی گری‌های این رژیم کودک کش، محاکمه و مجازات عاملان و مسببان جنگ، خونریزی و اشغالگری علیه مردم فلسطین، به عنوان حق مسلم و مطالبه جهانی را قاطعانه در دستور کار خود قرار دهند.
۲. وحدت و یکپارچگی گروه‌های مبارز فلسطینی برابر رژیم سست‌تر از عنکبوت، امروز به واقعیتی مسلم و انکار‌ناپذیر تبدیل شده است و «حماس» و «جهاد اسلامی» لشکری واحد و خط مقدم جبهۀ ضد صهیونیستی فلسطین محسوب شده و راهبرد صهیونیست‌ها برای ایجاد نفاق و شکاف بین این دو بال قدرتمند مقاومت اسلامی فلسطین همچنان ابتر و تنها آرزویی سوخته و برباد رفته است.
۳. جنگ اخیر، صحنه تحمیل ارادۀ مقدس جهاد اسلامی به دشمن صهیونیستی بوده و از این پس صهیونیست‌ها باید پاسخی برای این سؤال بیاندیشند که «در صورت توسعۀ واکنش مقاومت اسلامی فلسطین به تجاوزات و جنایتگری‌های آیندۀ صهیونیست‌ها و در مقابل عملیات همزمان ضد صهیونیستی غزه، کرانه باختری و پایگاه‌های داخلی مقاومت در متن سرزمین‌های اشغالی برای پاسخگویی و انتقام چه سرنوشتی را برای آنان رقم می‌زند؟»
۴. ایران و ایرانی، همراه و همصدا با امت اسلامی در جغرافیای عالم، همچنان آرمان جاودانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در آزادی قدس شریف و راهبرد حکیمانۀ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر حمایت همه‌جانبه و علنی از مردم مظلوم فلسطین را بر اساس آموزه‌های قرآن و عترت، رسالت دینی، انقلابی و ملی خود دانسته و در این راه مقدس، از هیچ گونه تلاش و مجاهدتی دریغ نخواهد ورزید. درود و صلوات خداوند بر شهیدان سرافراز مقاومت اسلامی فلسطین به ویژه «شهید قدس» سردار دل‌ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان شهید اخیر جهاد اسلامی شهیدان خالد منصور، تیسیر جعبری و رافت الزاملی، فرماندهان شجاع مناطق جنوبی و شمالی و موشکی گردان‌های قدس.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار