کد خبر: 1099632
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی اکبر ولایتی در این دیدار که روز گذشته ١٢ مرداد انجام شد، ضمن خوش آمد گویی، به تحلیل مباحث مختلف و جریانات موجود در منطقه و جریان مقاومت پرداخت و گفت: ما ارتباط نزدیک و جدی با جنبش جهاد اسلامی و مقاومت فلسطین داریم.

مشاور مقام معظم رهبری در ادمه به تحلیل اوضاع در یمن، عراق، سوریه، افغانستان و ترکیه پرداخت و در مورد عراق افزود: جدی‌ترین دموکراسی در مجموعه جهان عرب در عراق وجود دارد و این کشور در طی تاریخ اسلام مبدا تاریخ، سیاست و علم بوده است و می‌توان گفت بالقوه و بالفعل در آینده قوی‌ترین کشور عربی است.

ولایتی به سفر مقامات کشور‌های همسایه به ایران اشاره و بر اهمیت این سفر‌ها و اقتدار ایران در منطقه تاکید کرد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم ضمن ابراز خرسندی از این دیدار از مواضع جمهوری اسلامی ایران و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین تقدیر کرد و گفت: مقام معظم رهبری در قلب ما جای دارند و شخصیتی در جهان قابل مقایسه با ایشان وجود ندارد.

زیاد نخاله افزود: شما برادر بزرگ ما هستید و هم در داخل ایران و هم خارج از ایران نقش بسیار مهم و موثری دارید. خوشحال هستم در زمانی به ایران سفر کردم که ایران از همیشه مقتدر‌تر و قوی‌تر است و مقاومت هم امروز مقاوم‌تر و مقتدر‌تر از هر زمانی است.

وی با تاکید بر این که در داخل فلسطین هم اوضاع خوب است افزود: اسرائیلی‌ها امروز تحت تاثیر قدرت جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مقاومت قرار دارند و از همه طرف محاصره شده اند و این امر چیزی است که به برکت رهنمود‌های مقام معظم رهبری میسر گردیده است که ایران و مقاومت هر روز قدرتمند‌تر از گذشته باشد.

زیاد نخاله تاکید کرد: امروز جنبش جهاد اسلامی در تمامی مواضع در حوزه مقاومت وضعیت مطلوبی دارد و به رغم تمام تلاش‌هایی که دشمنان و هم پیمان آنان کرده اند وضعیت مقاومت در حال پیشرفت می‌باشد و در تمام جبهه‌ها دشمن محاصره است و شاهد هستیم که سیاست‌های دشمنان و آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران یک سیاست بسیار ناتوان است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار